وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انتظار داریم همه پای کار باشند تا رونق تولید محقق شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،رضا رحمانی وزیر صنعت امشب در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حوزه صنایع دریایی بیان کرد: نشستی با استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت که محور پیگیری ها، جمع بندی این مسائل خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در رونق اقتصاد استان و همچنین رونق تجارت دریایی موفق باشیم.

وزیر صنعت معدن و تجارت یکی از اولویت‌های این وزارتخانه را توسعه صنایع دریایی دانست و ادامه داد: در خصوص تخفیف ۲۰ درصدی سود بازرگانی تصمیمات خوبی گرفته شده است.

او افزود: بوشهر می‌تواند در زمینه گسترش صادرات نقش مهم و بیشتری ایفا کند.

رحمانی عنوان کرد: آمار‌ها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق پیش می‌رود و این موضوع را هم منابع داخلی و هم منابع خارجی تائید کرده اند.

او گفت: حتی پیش بینی بانک جهانی این است که اقتصاد ایران سال آینده رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در نیمه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه پارسال در بیشتر محصولات مثل سیمان، پتروشیمی و صنایع غذایی با رشد مواجه بوده ایم. همچنین به غیر از یکی دو مورد خاص مانند خودرو که برنامه‌های خاصی برای آن تدارک دیده شده و این ظرفیت وجود دارد که شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشیم.

رحمانی با اشاره به اهمیت رونق تولید بیان کرد: انتظار داریم که همه پای کار بیایند تا شاهد تحقق این هدف باشیم، برنامه امسال این است که دو هزار واحد راکد مطلق را فعال کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که امشب وارد بوشهر شده تا فرداشب در این استان خواهد بود و افزون بر شرکت در مراسم افتتاح و آغاز اجرای چند طرح صنعتی، بازدیدی از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و اسکله تجاری بندر بوشهر خواهد داشت و در جمع فعالان اقتصادی این استان هم حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ف

وزیر صنعت وارد بوشهر شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.