سرهنگ علیپور خبر داد؛

شناسایی خانه مملو از کالاهای فاقد برگه گمرکی در شهران

معاون مبارزه با جرائم اقتصادی پایتخت از کشف ۶ هزار و ۶۹۰ قلم کالای قاچاق از منزل مسکونی فاقد سکنه در شهران خبر داد.

شناسایی خانه مملو از کالاهای فاقد برگه گمرکی در شهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نعمت اله علیپور معاون مبارزه با جرائم اقتصادی پایتخت گفت: برابر خبر دریافتی مبنی بر اینکه فردی در محل مسکونی اش که ساختمانی در شهران است، اقدام به جمع آوری کالای قاچاق می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی پایتخت قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای بررسی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم اعزام شدند، افزود: مراقبت‌های ویژه حکایت از این داشت که محل مسکونی خالی از سکنه بوده و طی هماهنگی‌های بعدی، کارآگاهان وارد مخفیگاه متهم و موفق شدند تعدادی اقلام و کالا‌های قاچاق از قبیل: ۲ هزار و ۴۹۵ عدد لوازم بهداشتی، ۷ عدد ساعت مچی، ۲۸ عدد حوله، ۸ دستگاه جارو شارژی، ۲۹۳ گرم طلا، ۶ قطعه سکه طلای بهار آزادی و ۳ هزار و ۸۵۳ دلار کشف کردند.


بیشتر بخوانید: کشف ۵۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق از انباری در مرکز تهران


معاون مبارزه با جرائم اقتصادی پایتخت بیان کرد: کلیه اموال کشف شده به معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی پایتخت منتقل و متهم پرونده نیز در عملیات دیگری دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت در خصوص جرم ارتکابی اقرار کرد: اموال قاچاق را از قاچاقچیان به مرور زمان در شهر تهران خریداری کرده و اموال وی فاقد گمرگ و مجوز‌های قانونی است.

سرهنگ علیپور در انتها خاطر نشان کرد: کارشناسان در حال بررسی ارزش ریالی اموال کشف شده هستند.

انتهای پیام/

کشف بیش از ۶ هزار کالای قاچاق از منزل مسکونی فاقد سکنه در شهران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار