نوسازی ناوگان توزیع از برنامه‌های تحول پست

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ۴۳۰۰ ناوگان موتوری توزیع در کشور داریم که تاکنون ۲۱۵۰ موتورسیکلت در نوسازی ناوگان موتوری توزیع کشور از فرسوده به موتورسیکلت‌های نو تغییر یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست  با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای طرح تحول اظهار کرد: ۴۳۰۰ ناوگان موتوری توزیع در کشور داریم که بر اساس برنامه تحول در شرکت ملی پست به دنبال نوسازی این ناوگان هستیم.

نوسازی ناوگان توزیع از برنامه‌های تحول پست

وی تاکید کرد: تاکنون ۲۱۵۰ موتورسیکلت در نوسازی ناوگان موتوری توزیع کشور از فرسوده به موتورسیکلت‌های نو تغییر پیدا کردند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه بیان کرد: پیش از این ناوگان موتوری سه استان آذربایجان غربی قزوین و البرز نوسازی شده بود که تهران نیز به آن اضافه شد.

وجود ۵۰۰ موتورسیکلت توزیع در تهران

نعمتی وی اضافه کرد:۵۰۰ موتورسیکلت در تهران وجود داشتند که نیاز به نوسازی آن‌ها بود و البته بیشترین آمار موتورسیکلت‌ها در سیستم توزیع پست به شهر تهران مربوط می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه این شرکت برای تحول جدی است و تمامی مواردی را که در برنامه‌ریزی‌ها اولویت دارند انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.