مصدوم شدن ۵ زائر در سانحه رانندگی در العماره عراق/مصدومان به مرز چذابه منتقل شدند+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشت آزادگان از تحویل مصدومان حادثه رانندگی در العماره عراق به نیرو‌های هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

یاسر ساعدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۵ امروز، پنجشنبه ۲۵ مهرماه، یک دستگاه خودرو سواری حامل زائران ایرانی و یک دستگاه تریلر در شهر العماره عراق باهم برخورد کردند.

مصدوم شدن ۵ زائر در سانحه رانندگی در العماره عراق

او افزود: مصدومان این حادثه در ساعت ۲۲، به نیرو‌های امداد و نجات مستقر در پایانه مرزی چذابه تحویل داده شدند و سپس به بیمارستان سوسنگرد انتقال یافتند.

ساعدی با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند، اظهار داشت: یک نفر بصورت سرپایی درمان شد و ۲ نفر از ناحیه سر دچار شکستگی شده اند.

مصدوم شدن ۵ زائر در سانحه رانندگی در العماره عراق

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: یک نفر دیگر هم از ناحیه سر، پا و دنده‌ها نیز دچار شکستگی شده و تحت درمان است.

طی چندروز گذشته بسیاری از زائران ایرانی بر اثر سوانح رانندگی در کشور عراق و همچنین در محور‌های خوزستان مصدوم شده اند و یا جان خود را از دست داده اند.

مصدوم شدن ۵ زائر در سانحه رانندگی در العماره عراق

به گفته سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان، بدلیل خستگی و خواب آلودگی، در یک ساعت حدود ۶۰ واژگونی خودروی شخصی زائران اربعین حسینی در محور‌های استان رخ داده است و منجر به مصدوم و کشته شدن هموطنانمان شده است.

مصدوم شدن ۵ زائر در سانحه رانندگی در العماره عراق

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن ۵ نفر در سانحه رانندگی در العماره عراق

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.