کارشناس امنیت بی‌بی‌سی:

از تلگرام فرار کنید!/ اطلاعات تمام اعضاء کانال آمدنیوز در اختیار اطلاعات سپاه است! + فیلم

ویدئویی از صحبت‌های کارشناس امنیت BBC و ترس و استیصال جریان ضد انقلاب از ماموران اطلاعات سپاه پاسداران را مشاهده می کنید.

از تلگرام فرار کنید! / اطلاعات تمام اعضاء کانال آمدنیوز در اختیار اطلاعات سپاه است! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازداشت روح الله زم سرشبکه باند ضد انقلاب آمدنیوز یکی از اتفاقات مهمی بود که باعث تحسین نیرو‌های داخلی و حتی خارجی و نشان دهنده تبحر تاکتیکی و عملیاتی نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه بود، به گونه‌ای که حتی برخی افراد سرشناس در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور و تعدادی از رسانه‌های بین المللی نیز از این موضوع ابراز شگفتی کردند. دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز رسانه‌های ضد انقلاب  همچون بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال، را به قدری دچار استیصال و نگرانی کرده است که همچنان با برنامه ها و گزارش های متعدد، به واکاوی ابعاد عملیات دستگیری زم  می‌پردازند. 

به تازگی نیما فاطمی، کارشناس امنیت و حریم خصوصی  بی بی سی در گفت‌و‌گوی زنده با این شبکه ،مردم را به ترک کردن تلگرام فرا می‌خواند و می‌گوید:« از تلگرام فرار کنید! تلگرام مخفی کاری می‌کند و اطلاعات را به دولت‌ها می‌فروشد! اطلاعات تمام اعضاء کانال آمدنیوز در اختیار اطلاعات سپاه است!»

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های کارشناس امنیت بی‌بی‌سی و ترس استیصال آن‌ها از ماموران اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: bbc ، آمدنیوز ، تلگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار