دستگیری روح الله زم نشانه قدرت و ابهت سپاه

امام جمعه موقت ساری، دستگیری روح الله زم سرکرده و مزدور رسانه‌ای غرب را نشان از قدرت و ابهت سپاه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری، در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان با تبریک به سازمان اطلاعات سپاه به دلیل دستگیری روح الله زم از مزدوران رسانه ای، این اقدام را نشان از قدرت و اشراف اطلاعاتی دانست و گفت: این اتفاق باید برای معاندان داخلی و خارجی یک درس باشد.

او بر لزوم برخورد با مزدوران داخلی و همکاران داخلی روح الله زم نیز تاکید و گفت: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و کسانی که در داخل با روح الله زم همکاری داشتند بدون هیچ چشم‌پوشی و تعارف برخورد کند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اقتدار سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد آمریکایی نیز متجلی شده بود، ادامه داد: ملت ایران باید به خود ببالند که رهبری تیزبین و آینده‌نگر دارند.

حجت الاسلام محمد قاسمی با اشاره به حمله دشمنان به نفتکش‌های ایرانی یادآور شد: دشمنان اگر یکی بزنند قطعا ۱۰ برابر خواهند خورد و اکنون باید منتظر پاسخ کوبنده از سوی فرزندان شجاع ولایت باشند.

او به خیانت آمریکا در نشان دادن چراغ سبز برای حمله به کرد‌های سوریه اشاره کرد و گفت: هیچ گاه نباید به آمریکا اعتماد کرد چرا که کردنشینان سوریه که دلخوش به قدرت پوشالی آمریکا بودند دیدند که آمریکا به مقصود خویش نرسید.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت اربعین حسینی گفت: دنیا چنین راهپیمایی را به خود ندیده و حضور ملت ایران در مراسم اربعین حسینی آنقدر پرشور و شعور بود که حماسه‌ای ماندگار دیگری خلق شد.

حجت الاسلام قاسمی همچنین با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، اقدام آرین غلامی شطرنج باز مازندرانی در عدم رویایی با ورزشکار اسرائیلی را ستود و گفت: ورزشکاران مازندران ولایتمدار هستند.

او با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی به عنوان نماینده استان در لیگ برتر حضور دارد خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این تیم شد.
 
انتهای پیام/ک
 

لزوم برخورد قاطع با عناصر داخلی وابسته به آمد نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار