فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج.

حضور بیش از ۹۰ کشور در کربلای معلی

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: مغناطیس اربعین باعث حضور بیش از ۹۰ کشور در کربلای معلی شده که هر ساله به تعداد شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی افزوده می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ستاد اربعین سپاه در کنار مردم هر چه در توان دارد بدون نام در حال کمک است.

او افزود: امسال ۱۲۰ هزار نفر در نجف و کربلا پشتیبانی و اسکان داده شدند همچنین بیش از ۳۰۰ دستگاه تریلر اغذیه و آب مورد نیاز زائران را منتقل کردند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج کشور بیان کرد: ۳ قرارگاه عملیاتی در مرز‌ها برپا شده و از تمام ظرفیت راهیان نور از جهت ترابری به طور رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است.

سردار یعقوب سلیمانی گفت: تکریم زائران خارجی که از ۶ مرز کشور وارد می‌شود که یکی از مهمترین مباحث ما در ستاد اربعین است و از لحظه ورود تا هنگام خروج به سمت کربلا موکب‌های تعبیه شده و چهارمین سال اجرای خود را پشت سر گذاشته است.
او ادامه داد: ۳ ایستگاه در فرودگاه نیز برای زائران پروازی به منظور تکریم در نظر گرفته شده و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات هستند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: سپاه مسئولیت مستقیم ندارد، اما به مواکب مردمی کمک‌رسانی می‌کند که خوشبختانه توانسته در مسائل گوناگون به ویژه در بحران کمبود وسائل نقلیه خوب وارد شده است.

انتهای پیام / د

حضور زوار اربعین در کربلا معلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.