عرضه فصل پنجم PUBG با سلاح‌های جدید

فصل پنجم بازی PUBG قرار است دارای سلاح‌های جدید و اشیای قابل پرتاب عرضه شود.

عرضه فصل پنجم PUBG با سلاح‌های جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل پنجم از بازی معروف و پرطرفدار آنلاین PUBG در شرف انتشار است و شرکت توسعه‌دهنده این بازی به تازگی جزئیاتی از آن را برای علاقمندان به بازی ارائه کرده است. یکی از بزرگترین تغییراتی که در این بازی، کاربران مشاهده خواهند کرد، تله‌هایی است که بازی‌کنندگان می‌توانند در مسیر حرکت ماشین‌های دشمنان خود بگذارند تا لاستیک‌های آن‌ها را بترکانند.


بیشتر بخوانید: تأخیر در عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2


از دیگر قابلیت‌های جدید PUBG قابلیت پرتاب اشیا به سمت هم‌تیمی‌ها است. این قابلیت می‌تواند زمانی مورد استفاده قرار گیرد که بازی‌کنندگان وسط تیراندازی هستند، ولی مهمات یا سلامت کمی دارند. کاربران می‌توانند یک شیء خاص با استفاده از سیستم ارتباطی درخواست کنند و هم‌تیمی‌های شخص می‌توانند آن را با پرتاب کردن در اختیار وی قرار دهند. همچنین در فصل جدید بازی می‌توانید اسلحه خالی را به سمت دشمن پرتاب کنید. چیزی که این بین هیجان‌انگیز است کشتن یک دشمن با استفاده از پرتاب کردن یک ماهی‌تابه است، اما این راه می‌تواند بیشتر از داس، دیلم یا هر چیز دیگری به دشمن صدمه وارد کند.

قابلیت دیگری که با آپدیت جدید فصل پنجم PUBG به آن اضافه می‌شود، ماشین‌های فروشی خواهند بود که ایده آن از Fortnite گرفته شده است. این ماشین‌ها به کاربران کمک می‌کنند که با پرداخت کمی از امتیاز‌های خود، خون یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا دریافت کنند.

گدشته از گیم‌پلی خوب این بازی و ایجاد هیجان در بازی‌کنندگان، رابط کاربری این بازی هم با ارائه آپدیت جدید صدا و عملکرد آن با ترفندهایی ارائه خواهد شد. PUBG Corp به بخش‌های زامبی بخش‌های جدیدی را اضافه کرده و عملکرد ریپلی را بهبود بخشده است و تمام اشکالات قبلی را برطرف کرده است.

فصل پنجم بازی PUBG در حال حاضر به صورت آزمایشی بر روی رایانه‌های شخصی قابل بازی کردن است و آپدیت ۵.۱ آن به صورت رسمی در تاریخ ۲۳ اکتبر برای رایانه‌های شخصی و ۲۹ اکتبر برای کنسول‌های خانگی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

فصل پنجم PUBG با قابلیت‌های جدید در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.