جابجایی زائران در مرز چذابه با ۳۲۷ دستگاه اتوبوس/تردد روان است

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: ۲۳۷ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه، کار جابجایی زائران را بر عهده دارند.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به افزایش حجم بازگشت زائران از عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی چذابه، ۲۳۷ دستگاه اتوبوس بصورت شبانه روزی فعالیت کرده و کار جابجایی زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند.

او افزود: تاکنون بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین حسینی بوسیله این تعداد اتوبوس جابجا شده اند و خوشبختانه مشکلی در تردد آن‌ها وجود ندارد و تردد در پایانه مرزی چذابه روان است.

سیلاوی اظهار داشت: حمل و نقل زوار پس از ورود و بازگشت از مراسم بزرگ اربعین حسینی و انتقال آن‌ها به سایر استان‌ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

امنیت در مرز چذابه و راه‌ها برقرار است

فرماندار شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی و پلیس راه در مسیر‌های منتهی به مرز چذابه مستقر هستند و امنیت برقرار است.

این مقام مسئول درخصوص تامین مکان استراحت برای زائران بازگشته به کشور گفت: شهر‌های بستان، سوسنگرد، ابوحمیظه، کوت سید نعیم، حمیدیه و همچنین اهواز محل‌هایی ویژه برای استراحت زائران در مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و حتی منازل مردم که به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده اند پیش بینی شده و آمادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی را دارند.

او در پایان از زائران خواست سفر خود را مدیریت کرده و به هنگام بازگشت به شهر‌های خود عجله نکنند و با حوصله و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند تا سفر خوبی را تجربه نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.