️خدمت رسانی رایگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا(ع)

مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع) قطارشهری به صورت رایگان خدمت رسانی می کند .

️خدمات رسانی رایگان قطارشهری در روز شهادت امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی اصغر نیشابوری در نشست خبری "اعلام برنامه‎های دهه پایانی ماه صفر" ، گفت : طبق مصوبه شورای اسلامی  مشهد در روز شهادت امام رضا (ع) سرویس دهی قطار شهری به صورت رایگان انجام خواهد شد و امیدواریم شهروندان کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند تا شاهد ترافیک کمتری باشیم.

او به افزایش خدمات رسانی حوزه‌های مختلف حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و ادامه داد: در ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری دو ساعت افزایش خدمت خواهیم داشت.

مدیرکل نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص تاریخ برگشت اتوبوس‌های اعزامی به نجف اشرف گفت:  فردا، ۲۹ مهر، پایان ماموریت اتوبوس‌ها در عراق اعلام شده است و آن‌ها به مشهد بازخواهند گشت.
 
نیشابوری افزود: در سه روز پایانی ماه صفر شاهد ترافیک در سطح شهر خواهیم بود، به همین منظور طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۱۰۰ نفر از همکاران شرکت هوشمند الیت با هدف تامین انضباط ترافیکی تحت عنوان "همیاران پلیس" با پلیس همکاری خواهند کرد.

او تصریح کرد: در پایانه امام رضا (ع) نیز پیش بینی تامین ۱۴۰ هزار لیتر سوخت برای اتوبوس‌های برون شهری انجام شده است و همچنین به دلیل درخواست وجه نقد توسط زائران، دستگاه‌های پرداخت وجه نیز با تعداد بیشتری در سطح پایانه جای گذاری شده است.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

همکاری ۱۰۰ نفر از کارمندان الیت با پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.