یک کرمانی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال شد

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از عضویت کهوری، رئیس کمیته داوران این هیئت در کمیته داوران فدراسیون فوتبال طی رایزنی‌های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشستی با مدیرعامل باشگاه گل‌گهر و رئیس هیئت فوتبال سیرجان با حضور نایب رئیس، دبیر، رئیس کمیته‌های آموزش، مالی و کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه خوشبختانه خبر‌های خوبی از فوتبال استان به گوش می‌رسد، آخرین خبر را مربوط به رایزنی‌های صورت گرفته مبنی بر عضویت کهوری، رئیس کمیته داوران استان کرمان در کمیته داوران فدراسیون فوتبال عنوان کرد و گفت: همه‌ی کار‌ها انجام شده، تنها امضای تاج، رئیس فدراسیون مانده است.

او افزود: هم اکنون شرایط بسیار خوبی بر فوتبال استان کرمان حاکم است و ارتباط بسیار تنگاتنگی بین هیئت استان و فدراسیون برقرار است، طوری که آن‌ها به وضوح پیشرفت فوتبال در استان کرمان را دیده اند.

قرایی تصریح کرد: اگر ما امروز عزتی در فوتبال و کشور پیدا کرده ایم، قسمت اعظمی از این پیشرفت را مدیون سیرجان و فوتبالش هستیم.

او از هیئت فوتبال سیرجان، باشگاه گل گهر و آرمان گهر که واقعا سنگ تمام گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.

قرایی سال ۹۸ را سال طلایی فوتبال کرمان با صعود آرمان گهر و گل گهردانست و بیان داشت: تا چند وقت پیش هم با توجه ارتباطی که با کمیته آموزش فدراسیون فوتبال داریم، با وجوی که میزبانی‌ها را به خارج از تهران نمی‌دهند، مقرر شد، کلاس مربیگری سطح A آسیا سال ۲۰۲۰ به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و آخرین خبر هم مربوط به عضویت آقای کهوری در کمیته داوران فوتبال بود.

او با اعلام اینکه استان کرمان لیاقتش بیش از این حرف هاست، ابراز امیدواری کرد: در آینده، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ نیز از مجموعه استان کرمان باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در کنار این اعتمادی که ما به سیرجان داریم و با افتخار قبول کردیم کار دست خود بچه‌های سیرجان باشد، گفت: در مقابل، انتظار داریم باشگاه گل گهر به قول و قرار‌های گذشته اش مبنی بر اختصاص اعتباراتی برای برگزاری رقابت‌ها عمل کند و هرگز منظور از این کار کمک کردن نیست.

قرایی افزود: ما چیزی به عنوان کمک نمی‌خواهیم، قرار شد با یک عزت و احترامی، خصوصا برای برگزاری رقابت‌ها مبالغی در نظر گرفته شود تا در فوتبال استان کرمان هزینه شود.

او تصریح کرد: ما روی این هزینه‌ها برنامه ریزی کرده ایم و هم اکنون داریم به صورت شبانه روزی کار می‌کنیم تا عدالت در فوتبال برقرار باشد و بر این اساس، حتی کسانی که در ریگان و جنوب نیز هستند بتوانند پس از استعدادیابی در ترکیب تیم‌های مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان قرار گیرند.

قرایی برای تیم گل گهر در بازی پیش رو آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: امیدواریم امروز گل گهر نتیجه بگیرد و از شرایطی که دارد در بیاید که قطعاً با مدیریت خوب جواهری این اتفاق خواهد افتاد و گل گهر دوباره به روز‌های خوشش باز می‌گردد.

انتهای پیام/ب

نشست رئیس هیئت فوتبال کرمان با مدیرعامل باشگاه گل‌گهر و رئیس هیئت فوتبال سیرجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار