انعقاد ۱۰۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از انعقاد ۱۰۲ قرارداد در بخش تولید، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در ۶ ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی بینالود، گفت: با حمایت‌ها و مشوق‌های ابلاغی که از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ابلاغ شد تا پایان شهریورماه تعداد ۱۰۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، امضا و زمین به آن‌ها واگذار شد.

او افزود: از تمام ظرفیت‌ها در روند تسهیل واگذاری زمین برای سرمایه گذاران استفاده می‌کنیم تا متقاضیان بدون دغدغه به خانواده بزرگ صنعت استان ملحق شوند.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: با توجه به انعقاد این قرارداد‌ها ۴۱ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذارشد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: بیشترین تعداد واگذاری مربوط به صنایع غذایی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی مشهد ،کلات، تربت حیدریه و چناران است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: شرایط مناسبی برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که در مناطق کمتر توسعه یافته به صورت ۱۵ درصد نقد با اقساط ۳۶ ماهه و در مناطق برخوردار با ۳۰ درصد نقد و اقساط ۳۰ ماهه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، در پایان گفت: تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحد‌های صنعتی و تولیدی انجام می دهیم تا واحدها بدون دغدغه ای به تولید و فعالیت مشغول باشند. 
 
انتهای پیام// د.ف
 
 

سرمایه گذاران شهرک صنعتی دست به کار شدند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.