دارندگان فیش حج به سامانه رزرو مراجعه کنند

مدیر حج و زیارت همدان گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع برای تکمیل اطلاعات خود به سامانه رزرو حج مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت همدان بیان کرد: هدف از این فراخوان این است که ودیعه‌گذاران حج تمتع ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به‌روزرسانی کنند.

او ادامه داد: با این کار علاوه بر ساماندهی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی امکان‌پذیر می شود. 

مدیر حج و زیارت همدان افزود: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت و پرداخت پنج هزار تومان نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند.

ساغرچی تاکید کرد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت های حج سال آینده نبوده و اولویت های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل اعلام  می‌شود. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع به سامانه رزرو حج مراجعه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.