گل محمدی: هیجان بازی بر مسائل فنی غلبه کرده بود

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی زیبایی مقابل ذوب آهن ندیدم و هیجان بالا بر مسائل فنی غلبه کرده بود.

گل محمدی: هیجان بازی بر مسائل فنی غلبه کرده بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: از قبل می‌دانستیم بازی سخت و فیزیکی  مقابل ذوب‌آهن خواهیم داشت، به خاطر این ۳ امتیاز واقعا خوشحال هستم. با توجه به وضعیت جدول و دیگر نتایج  لیگ، نیاز  به این ۳ امتیاز داشتیم، اما به سختی این ۳ امتیاز را کسب کردیم. شاید بازی زیبایی نبود، اما با توجه به انگیزه زیادی که ۲ تیم برای کسب بُرد داشتند، هیجان بالا بر مسائل فنی در این بازی غلبه کرد.


بیشتر بخوانید: بازی شهرخودرو و گل گهر سیرجان لغو شد


او ادامه داد: بازیکنان شهرخودرو عملکرد خوبی داشتند، در زمین کم نیاوردند و تا دقایق پایانی وظایف خود را به خوبی انجام دادند. در کل بازی کم اشتباهی را انجام دادیم. ذوب آهن از بازیکنان و کادر  خوبی برخوردار است. آن‌ها  روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب عمل می‌کنند، اما توانستیم در این بازی این خطر‌ها را مهار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم، زیرا پس از باختی که مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی داشتیم،   شرایط روحی تیم خوب نبود، اما با تمرکز و دوندگی بالا توانستند در این دیدار باخت مقابل نفت را فراموش کنند.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی پس از برد مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار