مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام مطرح کرد؛

اسکان بیش از ۱۶ هزار زائر در مراکز اقامتی و زائرسرا‌های استان ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اسکان بیش از ۱۶ زائر اربعین در مراکز اقامتی و زائرسرا‌های شهرستان مهران خبر داد.

اسکان بیش از ۱۶ هزار زائر در مراکز اقامتی و زائرسرا‌های استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اسکان بیش از ۱۶ زائر اربعین در مراکز اقامتی و زائرسرا‌های شهرستان مهران خبر داد گفت: بیش از ۵۰ درصد زائران از طریق مرز بین‌المللی شهرستان مهران به کشور برگشته‌اند، زائران با توجه به بعد مسافت، اقامت در مهران و در واحد‌های اقامتی تحت نظارت اداره کل استان را برگزیده‌اند.

او تصریح کرد: به‌طور میانگین هر شب ۲۰۰۰ نفر در خانه مسافرها، ۲۵۰ نفر در کمپینگ‌های گردشگری، ۴۰۰۰ نفر در مواکب مردمی، ۸۰۰ نفر در مهمانسرا‌های ادارات، ۱۵۰۰ نفر در مدارس، ۲۵۰۰ نفر در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، ۱۵۰ نفر در زائرسرا‌های بقاع متبرکه و حدود ۵۰۰۰ نفر در سایر فضا‌های اقامتی اسکان داشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: این استان از آغاز حرکت بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، میزبان هزاران نفر از زائرانی بود که قصد عزیمت به کربلای معلی را داشتند.

انتهای پیام/غ

اسکان زائران در مراکز اقامتی استان ایلام

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.