اسبی که دست هنرپیشه‌های هالیوود را هم از پشت بست! + فیلم

ویدئویی از اسبی که با شگردی جالب از کار کردن و همچنین سواری دادن به سوارکاران ممانعت می‌کند، به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

اسبی که دست هنرپیشه های هالیوود را هم از پشت بست!+ فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک این تنها انسان نیست که در بین موجودات آفریده شده دارای امتیاز هوش و ذکاوت است. موجودات دیگر نیز از شگردهای خاص در موارد مختلف مانند شکار، فرار از خطر و حتی فریب سایر موجودات دیگر استفاده می‌کنند. مانند اسبی با نام " جینگانگ"  که شگردی خاص را برای کارنکردن و همچنین سواری ندادن به سوارکاران مورد استفاده قرار می‌دهد.

در ویدئویی که توسط شخصی با نام " فراسیسکو زالاسار" در فیسبوک منتشر شده است، نشان می‌دهد که این اسب چگونه در موقعیت‌های مختلف و هنگامی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد خود را به مردن می‌زند. زالاسار این ویدئو را با کپشن " این اسب با زدن خود به مردن به کسی سواری نمی‌دهد" در فیسبوک منتشر کرد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از  ۲۳ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد.

انتشار این ویدئو در فیسبوک واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " باورکردنی نیست. این اسب یک هنرپیشه قهار است. به چشم‌ها و زبانش دقت کنید." همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: " این اسب تمام زندگی مرا برایم تداعی می‌کند."

انتهای پیام/

اسبی که برای سواری ندادن خود را به مردن می زند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
deana
۱۵:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
بازم اهنگ چرت
Iran (Islamic Republic of)
منم
۲۲:۴۷ ۲۵ دی ۱۳۹۹
چه اسب باحالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
عجب اسب ناقلایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
واقعا هنرپیشه
آخرین اخبار