مقصران اصلی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی اسوه حسنه زاهدان معرفی شدند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان مقصران اصلی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی اسوه حسنه زهدان معرفی کرد.

تشریح آخرین جزییات حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زهدانداوود گلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: براساس آخرین اطلاعات از هیات تخلفات آموزش وپرورش از لحاظ اداری پرونده حادثه آتش سوزی پیش دبستانی اسوه حسنه زاهدان بسته شده است .

او افزود: برای  همه مسببین این حادثه تلخ رای تخلفات صادر شده است که چندنفر از عوامل مدرسه و  آموزش و پرورش ناحیه دو ،سازمان نوسازی مدارس در این پرونده بودند که این رای به آنها ابلاغ شده است.

گلی  ادامه داد: همزمان با بروز این حادثه دلخراش که منجر به فوت چهار دانش آموز دختر پیش دبستانی زاهدان شد رسیدگی به پرونده  در ۲ حوزه قضایی و آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت که در حوزه آموزش و پرورش برای متخلفان فرهنگی درهیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش رای صادر شد.


بیشتر بخوانید:


رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: این اداره با هرگونه سهل انگاری و تخلف در حوزه تعلیم و تربیت بدون اغماض برخورد می‌کند.

بیست وهفتم آذر ماه سال ۹۷ پیش دبستانی دخترانه اسوه حسنه در خیابان مصطفی خمینی (ره) زاهدان دچار حریق شد که در این حادثه چهار کودک جان سپردند.

انتهای پیام/ع

آخرین جزییات از آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش جهانشاهی
۲۲:۰۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
از نظر من مقصر اصلی وزیر آموزش و پرورش و البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر زاهدان هستند که مشکلات شهرشان را از وزیر مطالبه نکردند ، یادم میاد برخی نمایندگان استان سیستان و بلوچستان دغدغه ترخیص خودرو از مرز داشتند وحتی با کارمند با شرافت گمرکات نیز درگیری پیدا کرده بودند .... بماند این نیز بگذرد اصل کاریها تبرعه و مقصران فرعی اونم بعد از یکسال معرفی شدند
آخرین اخبار