زائران افغانستانی مصدوم وارد مهران شدند

در پی واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس زائران افغانستانی اربعین در خاک عراق، ۲۲ مصدوم به بیمارستان‌های مهران انتقال داده شدند.

۲۲ زائر مصدوم تصادف در عراق وارد مهران شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امروز چهارشنبه یکم آبان‌ماه، ۲۲ زائر مصدوم تصادف روز گذشته در عراق، به بیمارستان مهران و بیمارستان‌های مرکز استان ایلام انتقال داده شدند.

انتقال این مصدومین توسط اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های مستقر در پایانه مرزی به بیمارستان امام حسین (ع) مهران صورت گرفت. بیمارستان این شهرستان جهت ادامه درمان مصدومین و خالی کردن تخت‌های بیمارستانی جهت آمادگی برای حوادث احتمالی، تعدادی از مصدومین حادثه و بیماران بیمارستان را به ایلام اعزام کرد.

گفتنی است، در پی واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل زائرین که اکثرا تبعه افغانستان بوده‌آند، ۲۲ نفر مصدوم شدند که از طریق سازمان هلال احمر ایران در عراق، تحویل فوریت‌های پزشکی مستقر پایانه مرزی مهران شدند.

طی روز‌های گذشته نیز ٢٧مصدوم و بیمار از زائران اربعین حسینى با اقدامات درمانى مناسب نیروهاى اورژانس ١١۵، براى ادامه روند درمان از ایلام با هواپیما به تهران انتقال داده شدند.

منبع فارس

انتهای پیام/ف

مصدومان افغانستانی وارد مهران شدند

برچسب ها: حوادث ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.