کشورهای دور و نزدیک، خریدار محصولات شرکت فولاد خوزستان

مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان گفت: حدود ۷۰ درصد تولیدات فولاد خوزستان به آنسوی مرز‌ها صادر شده است.

محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان درخصوص صادرات محصولات تولیدی این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: صادرات یک مشخصه است و نشان دهنده حضور در بازار‌های جهانی، رونق تولید و اینکه توانستیم به دنیا نشان دهیم که در بازه کیفیت-قیمت در بازار‌های جهانی جایگاهی داریم.

او افزود: علاوه بر صادرات به ۲۱ کشور اطراف ایران، به برزیل، کانادا، ایتالیا، تایوان و برخی کشور‌های دور نیز صادرات داشته ایم و تدوام آن با حدود ۷۰ درصد در حداقل ۵ سال گذشته توانستیم با حفظ بازار‌های داخلی و موازنه آن در استراتژی ارزآوری موفق باشیم.

اکابر اظهار داشت: افزایش صادرات بستگی به مسائل، موانع و چالش‌هایی از جمله؛ موانع مالی، سیاسی، مراودات سیاسی، حفاظت و حمایت از بازار‌های داخلی و... بر سر راه صادرات بوجود می‌آید، دارد.

مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه بحث صادرات باید در هر دو محور سیاست‌ها و عرضه و تقاضا در بازار‌های داخلی و خارجی تنظیم شود، تصریح کرد: طوری عمل می‌کنیم که بازار‌های داخلی در زمینه تقاضا و دریافت فولاد دچار بحران نشوند.

او اذعان داشت: استراتژی‌های شرکت فولاد خوزستان بصورت سالانه بازنگری و براساس سیاست‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران و بازار‌های جهانی تنظیم می‌شوند.

انتهای پیام/گ

صادرات ۷۰ درصد تولیدات فولاد خوزستان به آنسوی مرز‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.