مدیرکل راهداری استان همدان؛

حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری در جاده‌های استان/ همه مسیر‌ها باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از حضور شبانه روزی و ۲۴ ساعته گشت‌های راهداری در جاده‌های استان همزمان با بارش باران خبر داد.

حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری در جاده‌های استان/ همه مسیر‌ها باز استمصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  اظهار داشت: در چند روز گذشته بارندگی‌های مقطعی و سیل آسایی در برخی مسیر‌ها و راه‌های استان همدان ثبت شده است.

او با بیان اینکه در برخی ساعت، بارش آب در سطح جاده‌ها افزایش یافته بود، افزود: بیشترین سطح بالا آمدن آب در مسیر شیرین سو - قیدار رخ داد که محدودیت ترافیکی در مسیر کبودرآهنگ – شیرین سو ایجاد کرده بود.

پناهنده ادامه داد: به دنبال تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به استان، بارش باران در بیشتر محور‌های مواصلاتی این استان آغاز و به دنبال آن راهداران سفیران امنیت جاده‌ها با حضور شبانه روزی در مسیرها، تلاش در باز نگاه داشتن راه‌ها و سهولت تردد کاربران جاده‌ای را دارند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: راهداران به شکل شبانه روزی محور‌های استان را زیرپوشش قرار داده و آماده ارائه خدمات به ویژه در زمان بارندگی‌ها هستند.

این مسئول تأکید کرد: در چند روز اخیر محور‌های استان درگیر بارش‌های پاییزی باران بود و این بارش‌ها همچنان ادامه دارد که در تمام مدت بارش نزولات آسمانی، راهداران نسبت به انجام عملیات بازگشایی اقدام کردند.

مصطفی پناهنده اضافه کرد: تردد‌های جاده‌ای هم اکنون بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود؛ و هیچگونه مسیر بسته ناشی از وقوع بارش‌ها در استان همدان نداریم.

او به رانندگان توصیه کرد: در این شرایط، از سفر‌های غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر ضروری، از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع و از توقف در حاشیه روخانه‌ها و امتداد مسیر سد‌ها به شدت خودداری کنند.

هم اکنون ۲۸ گشت راهداری به شکل مستمر و شبانه روز، رصد جاده‌های استان همدان را به عهده دارند.

انتهای پیام/ د 

 ۲۸ گشت راهداری در استان همدان فعالیت می کنند

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.