هالووین به بازی PUBG Mobile Lite می‌آید

شرکت Tencent Games اعلام کرد که بازی PUBG Mobile Lite بروزرسانی ویژه هالووین را به همراه محتوای جدید دریافت خواهد کرد.

هالووین به بازی PUBG Mobile Lite می آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین آنلاین و رایگان موبایلی که در سراسر جهان دارای طرفداران بسیار زیادی است و نسخه‌ کنسولی و کامپیوتری آن هم در دسترس گیمرها قرار دارد، عنوان PUBG Mobile است. این بازی و عنوان Fortnite دو رقیب اصلی بین عناوین آنلاین و بتل رویال هستند که به تازگی بازی Call of Duty موبایل نیز به عرصه رقابت با این دو بازی وارد شده است. اما عنوان PUBG Mobile روی تمامی تلفن‌های همراه در دسترس گیمرها نیست و همه‌ی گیمرها نمی‌توانند این بازی را روی گوشی خود اجرا کنند؛ به همین دلیل شرکت Tencent Games که مسئولیت ساخت این بازی را برعهده داشته، دست به ساخت نسخه ضعیف‌تر این بازی با نام PUBG Mobile Lite  زد تا از این طریق بازی مذکور روی تلفن‌های همراه ضعیف‌تر نیز اجرا شود.

این بازی در حال حاضر فقط در برخی کشورها در دسترس است و شرکت سازنده هنوز در حال آزمایش و رفع ایرادات موجود در بازی PUBG Mobile Lite بوده چرا که سرور این بای نیز از سرور بازی اصلی جدا است و برای عرضه آن در سراسر جهان باید آزمایشات بسیار دقیق روی آن انجام شود.

هالووین به بازی PUBG Mobile Lite می آید

شرکت Tencent Games به تازگی اعلام کرده است که بازی PUBG Mobile Lite بروزرسانی بزرگی را دریافت خواهد کرد که این بروزرسانی باعث تغییر در بخش survival mode بازی خواهد شد نام این بخش را به Survival Till Dawn mode تغییر داده و تم Halloween را در این بخش اعمال خواهد کرد. از دیگر تغییراتی که در بازی اعمال خواهد شد اضافه شدن بازه زمانی شب و روز به بازی است، به واسطه اضافه شدن این بازه زمانی گیمرها در طول روز به جمع‌آوری منابع مشغول خواهند شد و در شب با دسته انبوهی از زامبی‌ها مواجه خواهند شد که از کدو تبل به عنوان ماسک برای خود استفاده می‌کنند.

در این به روزرسانی سه اسلحه جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد که M134، Sawed-Off و Flamethrower نام دارند و در بخش Survival Till Dawn mode نیز قابل استفاده خواهند بود.

انتهای پیام/

بازی PUBG Mobile Lite بروزرسانی هالووین را به زودی دریافت خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.