اضافه شدن قابلیت‌های جدید به دوربین گلکسی S11، پرچمدار آینده سامسونگ

در خبر منتشر شده از رسانه‌های کره‌ای اعلام شده است که چند قابلیت جدید که دوربین پرچمدار گلکسی S11 را از گذشتگان متمایز می‌کند به آن اضافه می‌شود.

اضافه شدن قابلیت‌های جدید به دوربین گلکسی S11، پرچمدار آینده سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که سامسونگ پرچمدار جدید خود را رونمایی و عرضه کرده است. در گلکسی S10 این شرکت اتفاقات جدیدی رخ داده که یکی از آن‌ها دوربین دستگاه است. اما هنگامی که این شرکت شروع به تبلیغ نسخه 5G این گوشی کرد یک نکته توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در تبلیغات این گوشی از عبارت "درک بهتر مکانی" برای توضیح بیشتر دوربین چهارگانه آن استفاده شده است. اکنون مشخص شده که سامسونگ امسال در حال توسعه و بهبود سنسور تشخیص عمق دوربین گوشی‌های خود بوده است.

این فناوری متفاوت از کیت‌های ساختاری سه بعدی با نور چهره در قسمت جلوی تلفن‌هایی مانند آیفون ۱۱، پیکسل ۴ یا Mate 30 Pro ساخته شده است، زیرا می‌تواند یک اتاق کامل و پر از اشیاء را برای شما ترسیم کند. این با فناوری قابلیت افزوده در موبایل که بازی Pokemon Go یکی از دستاورد‌های آن بود متفاوت است.

فناوری استفاده شده در دوربین گلکسی S11

تنظیمات دوربین TruthDepth در آیفون از ۳۰ هزار نقطه برای توسعه ماتریس سه‌بعدی صورت شما از فاصله دور استفاده می‌کند و این در حالی است که تلفن‌های مجهز به دوربین‌های ToF از سنسور و کیت کمکی سبک استفاده می‌کنند که می‌تواند تا ۱۰ برابر در فاصله حدود ده پایی شناسایی و نقشه برداری کند.

اضافه شدن قابلیت‌های جدید به دوربین گلکسی S11، پرچمدار آینده سامسونگ


بیشتر بخوانید: دوربین سلفی زیر نمایشگر، طراحی گوشی آینده سامسونگ + تصویر


در هر صورت، فناوری ToF بر روی دوربین فوق‌العاده‌ای که گلکسی S11 خواهد داشت نیز وجود دارد. این مسئله را رسانه‌های کره‌ای مطرح کرده‌اند و حتی نام شرکتی که این فناوری را ارائه خواهد کرد نیز Sunny Optical اعلام کرده‌اند. این همان شرکتی است که بعضی از کار‌های سنسور تشخیص عمق S10 5G را انجام داده و اکنون ما می‌دانیم احتمالا گلکسی S11 هم از عملکرد‌های مشابهی استفاده خواهد کرد.

این سه شرکت به همراه دو تامین کننده کره‌ای به نام‌های Namuga و Partron دوربین‌های Tof مورد نیاز سامسونگ را ارائه می‌دهند. البته از آن‌جایی که قرار است پرچمدار جدید این شرکت از فناوری بیشتری نسبت به سنسور سه بعدی تشخیص عمق استفاده کند، این مسئله تامین‌کنندگان ماژول دوربین‌های این شرکت را عصبی کرده است.

انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گلکسی S11

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سامسونگ همیشه عالیه
آخرین اخبار