عرضه نسخه بعدی بازی واچ‌ داگز نیز به تاخیر افتاد

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که عرضه سه عنوان Gods and Monsters، Rainbow Six Quarantine و Watch Dogs Legion تا سال مالی آینده این شرکت به تعویق افتاد.

تاخیر در عرضه عناوین بزرگ یوبیسافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوبیسافت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌‎ای هر ساله عناوین بسیار پرطرفداری را روانه بازار می‌کند که به واسطه فروش این عناوین، سود بسیار زیادی را بدست می‌آورد. یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب این شرکت سری بازی Watch Dogs است که نسخه جدید این بازی چند ماه پیش معرفی شد و شرکت یوبیسافت با انتشار گیم‌پلی و تریلر از آن توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

اما به تازگی شرکت یوبیسافت اعلام کرد که عرضه سه عنوان Gods and Monsters، Rainbow Six Quarantine و Watch Dogs Legion تا سال مالی آینده این شرکت به تعویق خواهد افتاد و گیمر‌ها می‌توانند به بازی مورد علاقه خود را در آوریل سال ۲۰۲۰ یا مارس ۲۰۲۱ دسترسی پیدا کنند.

تاخیر در عرضه عناوین بزرگ یوبیسافت

بازی Gods and Monsters عنوانی کارتونی و اکشن است که توسط استودیو سازنده بازی Assassin’s Creed Odyssey طراحی شده است و قرار بود در ۲۵ فوریه سال ۲۰۲۰ عرضه شود، عنوان Watch Dogs Legion هم که عضو جدید خانواده Watch Dogs است، قرار بود در ۶ مارس سال ۲۰۲۰ عرضه شود که گیمر‌ها در این بازی امکان کنترل و استفاده از چند شخصیت به طور همزمان را خواهند داشت، سومین عنوانی که عرضه آن به تاخیر افتاده بازی Rainbow Six Quarantine است که تاریخ دقیقی درباره عرضه آن اعلام نشده بود و فقط مشخص شده بود این عنوان قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

ظاهرا به تاخیر افتادن عرضه نسل جدید بازی‌ها تنها به سونی و عنوان Last of Us Part II ختم نشده است و اکنون شرکت یوبیسافت هم قصد دارد بازی‌‎های خود را با تاخیر وارد بازار کند؛ باید منتظر ماند و دید که آیا بقیه شرکت‌های سازنده بازی رایانه‌ای نیز عرضه عناوین خود را به تاخیر خواهند انداخت یا این خبر بد در اینجا به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

عرضه عناوین بزرگ یوبیسافت به تعویق افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار