رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع:

تحریم ها توان آسیب زدن به قدرت ایران را ندارند/ مردم نگران تحریم نیستند نگران بی عدالتی هستند

سردار خادمی گفت: مردم نگران تحریم‌ها نیستند و آنچه موجب نگرانی است بی عدالتی است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع یکشنبه پنجم آبان ماه همزمان با ۲۸ صفر در بیست و چهارمین یادواره ۳۲ شهید روستای پسوجان سیرجان گفت: شهداء نصرت الهی را به عینه رویت کردند و اگر ما هم پای خون شهداء بایستیم آن نصرت همیشه ساری و جاری است.

او ادامه داد: با این اوصاف اگر کسی بخواهد یاد شهداء را به فراموشی بسپرد و یا نام آنان را از کوچه‌ها و خیابان‌ها حذف کند به خون و مقام والای شهد و ملت ایران خیانت کرده است.

سردار خادمی گفت: شهداء الگوی مقاومت خستگی ناپذیر بودند و زنده بودن روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت دربین ملت ایران موجب ترس و شکست دشمنان شده است.

او با اشاره به اینکه نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جبهه‌های سخت در فضای مجازی متمرکز شد تا بتوانند ایران اسلامی را شکست دهند، اما امروز این نظام و ملت به قدرت منطقه تبدیل شده و و این نظام صاحب لشکر اسلامی است که هیچگاه و با هر قدرتی شکست نخواهد خورد.

رئیس سازمان اطلاعات وزارت دفاع گفت: مردم از تحریم‌ها نگران نیستند و آنچه موجب نگرانی است بی عدالتی است که باید بر طرف شود، زیرا تحریم‌ها گرچه مشکلات اقتصادی را به وجود آورد، اما نتوانست آسیب به قدرت ما بزند و ما امروز در تمام منطقه نیرو و لشکر آماده داریم و توان دشمن در برابر قدرت دفاعی ما ناچیز است.

او گفت: امروز همین اقتدار ما موجب شده آمریکا به چالش افتد و آنان امروز دنبال مذاکره با ما هستند و شک نکنید دشمن بیشتر از ما در فشار است و ما می‌گوییم این ملت برای همیشه قطع امید از دشمنان کرده و حتی ما امید به کشور‌های دوست هم نداریم و ما با امید به خداوند و توان داخلی و نیرو‌های جوان بر اقتدار خود می‌افزاییم.

سردار خادمی با تاکید بر اینکه امروز مسلمانان جهان و مظلومان عالم امیدوار این نظام هستند تا از زیر یوغ استعمار به درآیند اظهار داشت: اگر آمریکا روزی برای ضربه زدن به ایران اسلامی گروهی منافق را اجیر می‌کرد امروز حرف از ائتلاف جهانی می‌زند پس چه چیز فرق کرده غیر از این است که ملت ما در مسیر شهداء قرار گرفتند.

او ادامه داد: همین آمریکا اگر خطایی هم کند از شرق آسیا تا آمریکای لاتین در خطر خواهد بود و این ملت و کشور دیگر شکست ناپذیر در برابر هر قدرت جهانی هستند.

انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهدا در سیرجان

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار