بیش از ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق، تحویل دامپزشکی شد/کشف محموله قاچاق ۲۰ میلیاردی در شیراز

مهم‌ترین حوادث امروز ۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بیش از ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق، تحویل دامپزشکی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از کشف گوسفند‌های قاچاق و تحیل آن به دامپزشکی خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان و در بازرسی از یک دستگاه کامیون ۲۴۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او بیان کرد: مأموران انتظامی یشهرستان خرم بید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان ۵ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دراجرای طرح یک روزه برخورد با واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب و پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی، به ۱۵ واحد صنفی اخطار و همچنین ۵ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید بر تداوم اجرای طرح‌های کنترلی و صیانتی ویژه اصناف در سطح این شهرستان تأکید کرد.

موتورسیکلت‌های میلیونی در گراش متوقف شد/۲ نفر بازداشت شدند

فرمانده انتظامی گراش از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی گراش اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان گراش به منظور مبارزه با قاچاق کالا، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی، منزلی را که در آنجا چند دستگاه موتورسیکلت قاچاق نگهداری می‌شد، شناسایی کردند.

او ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی ماموران از آن منزل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه آن ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله قاچاق ۲۰ میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک کامیون توقیف و در بازرسی از آن ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از ورودی‌های شهر شیراز، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل ۹ طاقه پارچه، ۳ هزار و ۸۷۳ عدد قفل، مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه، ۱۲ دستگاه سشوار، ۵۹۰ شارژر تلفن همراه، یک هزار ثوب پوشاک، ۳۳۰ عدد ماسک، ۳ هزار و ۴۰۰ عدد تیغه سنگ فرز، یک هزار و ۵۰۰ عدد بلبرینگ و ۲۰ هزار میخ قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اعتراف سارق به بیش از ۷۰ فقره سرقت در شیراز

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق و اعتراف او به ۷۳ فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: مأموران کلانتری شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک راکب موتورسیکلت مظنون و او را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در استعلام‌های مأموران نیروی انتظامی مشخص شد موتورسیکلت متهم دارای سابقه سرقت است که پس از تشکیل پرونده جهت انجام بررسی‌های تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم در تحقیقات انجام گرفته، به سرقت موتورسیکلت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد که با اقدامات پلیسی همدستان او نیز دستگیر شدند.

سرهنگ حبیبی افزود: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی از یکی از متهمان سابقه دار، او به ۷۳ فقره سرقت درون خودرو و سرقت یک دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان شیراز اقرار کرد.

او با بیان اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و سارقان روانه زندان شدند، تصریح کرد: شهروندان خودرو خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کرده و از پارک کردن اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کنند.

کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف ۲ خودرو و کشف ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پراید مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۷ کیلو حشیش کشف و در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب ادامه داد: در یک عملیات دیگر نیز مأموران اننتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شدند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

جاسازی تریاک در زیر صندلی موتورسیکلت

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ دوم حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این موتورسیکلت، ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در زیر صندلی راکب جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

توقیف تاکسی حامل کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک تاکسی و کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان ممسنی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی بخش دشمن زیاری به یک دستگاه تاکسی ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۰ هزار و ۵۳۰ پاکت سیگار، ۳ عدد باطری خودرو، ۲۴۰ پاکت تنباکو میوه‌ای و ۸۸ ثوب لباس قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهم با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری و تحقیقات جهت دستگیری او ادامه دارد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.