برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد از امروز/ اختصاص بن تخفیف کتاب برای مخاطبان

نمایشگاه کتاب مشهد از هشتم تا بیست و یکم آبان در محل دائمی نمایشگاه بین‌الملی مشهد با حضور ناشران داخلی و خارجی برگزار می شود.

افشین تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، با شعار «کتاب، پیشران مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی» از تاریخ ۸ لغایت ۱۵ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین‌الملی مشهد برگزار خواهد شد.

او با اشاره به تعدد و تنوع ناشران در نمایشگاه تصریح کرد: تاکنون ۷۳۰ ناشر ثبت‌نام کردند که این تعداد شامل ۱۱۷ ناشر دانشگاهی، ۳۹ ناشر کمک آموزشی، ۱۰۵ ناشر کودک و نوجوان، ۴۶۹ ناشر عمومی و ۶ کتاب‌فروشی سطح شهر می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ درصد تخفیف بن کتاب در نظر گرفته شده که ۱۰ درصد آن به ناشران اختصاص یافته است و  مبلغ اختصاص داده شده به بن‌های تخفیف، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده که در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: با توجه به سهولت رفت و آمد، آماده‌سازی وسایل نقلیه عمومی و طراحی بهتر جهت دست‌یابی آسان به تمامی بخش‌های نمایشگاه، پیش‌بینی می‌شود این دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، مخاطبان زیادی داشته باشد.
 
تحفه گر افزود: ناشران دارای پروانه نشر معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت کنند.
 
 بیش از ۲۵ ناشر بین‌المللی و ۸۰ نمایندگی نشر بین‌المللی در این دوره از نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام//م.پ
 

ثبت نام ۷۳۰ ناشر در نمایشگاه کتاب مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.