نصب و راه اندازی تجهیزات سوییچ و روتر در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی تجهیزات سوییچ و روتر در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) دزفول خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از بازدید از وضعیت شبکه ارتباطی شهرستان دزفول و طرح مشکل بعضی از مشترکان مناطق اطراف این شهرستان در خصوص شبکه دیتای خانگی، نصب تجهیزات دستگاه روتر و سوییچ در دستور کار خود قرار گرفت.

او اظهار داشت: پس از تأکید جدی، به منظور رفع مشکلات ارتباطی مشترکان و توسعه و بهینه سازی شبکه دیتا، یک دستگاه سوییچ و روتر در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) شهرستان دزفول نصب و راه اندازی گردید.

فلاح زاده تصریح کرد: با نصب و راه اندازی تجهیزات دستگاه‌های روتر و سوییچ، شبکه دیتای اینترنت خانگی ADSL در شهر‌های و مناطق اطراف شهرستان دزفول از جمله؛ دزآب، انجیرک، صفی آباد، شهرک منتظری، دزآب، میانرود، جاته، عدالت، خیبر، اسلام آباد، کهنک، سالند، مهاجرین، شهرک صنعتی، فضیلی، سددز و انقلاب بهبهود و ارتقا یافت.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، برای نصب تجهیزات سوییچ و روتر در مرکز تلفن ثابت مرکز امام (ره) شهرستان دزفول به منظور بهینه سازی، توسعه و ارتقا شبکه دیتا بیش از ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

رفع مشکل شبکه دیتا در دزفول

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.