افزایش پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر در راه‌های فارس

با توجه به آغاز فصل پاییز و زمستان پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر افزایش خواهند یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: با توجه به آغاز فصل پاییز و زمستان پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر افزایش خواهند یافت.

او افزود: با توجه به فصل بارش‌ها و اطلاعیه‌هایی که در این خصوص صادر شده و با توجه به احتمال سیلابی شدن جاده‌ها و آب گرفتگی معابر، جمعیت هلال احمر باید این آمادگی را داشته باشد که هر شرایط را تجربه کند.

درویشی اظهارداشت: در اولین گام پایگاه‌های جاده‌ای افزایش و تقویت خواهند شد و جاده‌هایی که دارای شرایط حساسی هستند مشکلات شان برطرف می‌شود.

او با اشاره به افزایش پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر افزود: ١٠ پایگاه جدید در جاده‌های استان به ٢۵ پایگاه جمعیت هلال احمر در فصل زمستان افزایش خواهد یافت و تمامی تجهیزات امداد‌ی به این پایگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تاکید کرد: قبل از ورود به روز‌های سرد نسبت به بازآموزی فعالیت‌های امداد‌ی در تمامی پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر اقدام و سعی شده تا تمامی پایگاه‌های این جمعیت به وسائل مورد نیاز تجهیز شوند.

درویشی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده بیش از ۵٠ کالا و خدمات، مورد نیاز پایگاه‌های جمعیت هلال احمر است، از این رو سعی شده نیاز‌ها مرتفع شود تا آمادگی لازم برای امداد رسانی در زمستان فراهم باشد.
انتهای پیام/م 

افزایش پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر در راه‌های فارس

برچسب ها: هلال احمر ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار