مشورت گوگل با عکاسان حرفه‌ای برای ارتقاء کیفیت دوربین پیکسل ۴

گوگل در جهت بهبود کیفیت عکس‌برداری گوشی پیکسل ۴ با عکاسان حرفه‌ای مشورت می‌کند.

مشورت گوگل با عکاسان حرفه‌ای برای ارتقاء کیفیت دروبین پیکسل ۴به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل برای ارتقاء کیفیت تصاویر روی ثبت شده با دوربین تلفن همراه Pixel 4 و ایجاد بهترین ویرایش ممکن روی این عکس‌ها با عکاسان و تصویربرداران مجالس عروسی همکاری می‌کند. گوگل به دنبال آن است روتوش مورد نظر کاربران را روی عکس‌ها اعمال کند.


بیشتر بخوانید: گوگل قابلیت تشخیص چهره پیکسل ۴ را ایمن‌تر می‌کند


متخصصان عکاسی و تصویربرداران مجالس عروسی و جشن‌ها به دلیل آشنایی به ظرافت‌های هنر عکاسی و به ویژگی‌های چهره افراد، بهترین تصویر ممکن را ثبت می‌کنند. چهره انسان دارای خطوطی باریک و ظریفی است که در صورت گرفتن عکس از زاویه مناسب می‌تواند تصویری بسیار زیبا را به وجود می‌آورد. مطمئنا تا به حال تصویری را از دوستان و آشنایان خود را مشاهده کرده‌اید که بدون به کارگیری ویرایش‌‎های خاص بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

مشورت گوگل با عکاسان حرفه‌ای برای ارتقاء کیفیت دروبین پیکسل ۴

افزایش توانایی‌های عکاسی در پیکسل ۴ با استفاده از توانایی عکاسان

همین توانایی‌ها در متخصصان عکاسی سبب شده است تا گوگل برای به وجود آوردن حالت دلخواه در تصویر ثبت شده در چهره از آن‌ها استفاده کند. کاربران گوشی‌های هوشمند همه روز در حالت‌های مختلف از چهره خود عکاسی می‌کند و در مواردی عکس گرفته شده را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. از همین رو کاربران دوست دارند عکس گرفته شده دقیقا وضعیت و حال روحی آن‌ها را در لحظه عکاسی نشان دهد.

ویژگی جدید دوربین گوشی پیکسل ۴ عملکرد چشمگیری در کاهش و از بین بردن چین و چروک‌های صورت دارد و پوست صورت کاربران تا بسیار جوان‌تر و صاف‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد. دوربین این گوشی هم‌چنین زاویه دریافت نور از لنز را تنظیم کرده و سوختن عکس و تاریک شدن آن جلوگیری می‌کند.

مشورت گوگل با عکاسان حرفه‌ای برای ارتقاء کیفیت دروبین پیکسل ۴

صاحبان گوشی پرچمدار پیکسل در تنها کافی است تنظیمات دوربین خود را روی قسمت عکاسی از چهره در حالت سلفی یا دروبین اصلی قرار داده تا دستگاه به صورت خودکار در هنگام نمایش عکس ثبت شده، تغییرات و ویرایش‌ههای لازم یا اصطلاحا روتوش را انجام دهد.

انتهای پیام/

گوگل با کمک عکاسان حرفه‌ای قابلیت‌های دوربین پیکسل ۴ را افزایش می‌دهد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار