بیانیه دانش‌آموزان در یوم الله ۱۳ آبان:

برای اجرای بیاینه گام دوم عهد می‌بندیم

دانش آموزان شرکت کننده در مراسم یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه‌ای بر پایبندی به توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کردند.

برای اجرای بیاینه گام دوم عهد می‌بندیمبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانش آموزان شرکت کننده در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: حماسه ۱۳ آبان به قدری شکوهمند بود که پیر مُرشِدمان آن را انقلاب دوم، و حتی مهم‌تر و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند و حالا ما دانش آموزان و سربازان کوچک این خاک با هم عهد می‌بندیم، که هفت توصیه رهبر عزیزمان را در بیانیه گام دوم که خِطاب به جوانان بوده را اجرا کنیم.

متن بیانیه روز استکبار ستیزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(۱۳ آبان نماد مبارزه با نظام سلطه و تاکید بر استقلال ملت است)

۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است. روزی است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش آموزان و دانشجویان جاودانه شد.

امروز روزی است که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند. این حماسه به قدری شکوهمند بود که پیر مُرشِدمان آن را انقلاب دوم، و حتی مهم‌تر و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند و حالا ما دانشآموزان و سربازان کوچک این خاک با هم عهد می‌بندیم، که هفت توصیه رهبر عزیزمان را در بیانیه گام دوم که خِطاب به جوانان بوده را اجرا کنیم.

ما دانش آموزان عهد می‌بندیم که در مسیر علم و پژوهش، به حدی برسیم که هر کسی که بخواهد به علمی دست پیدا کند، مجبور شود زبان فارسی را فرا گیرد؛ و در این مسیر علاوه بر علم و پژوهش، عهد می‌بندیم وظیفه خود را در مدرسه با فعالیت منسجم در تشکل‌های اَمین دانش آموزی ایفا نماییم.

ما دانش‌آموزان عهد میبندیم که با وجود تهاجم‌های ضدمعنویت و ضداخلاق، که از سوی غرب و شرق ما را تهدید می‌کند، با تقویت منش اخلاقی و رفتاری خود، بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) آن را در جامعه نیز تقویت کنیم.

ما با مولایمان عهد می‌بندیم طبق آنچه فرمودید راه حل اقتصاد و مشکلات کشور را از طریق بوسه زدن بر پنجه‌های گرگ نمی‌بینیم؛ و با شما عهد می‌بندیم این مشکلات را در کشور با مدیریت صحیح و جهادی حل کنیم و پنجه‌های استکبار رو به افول را در هم شکنیم.

ما دانش آموزان با شما رهبر فرزانه عهد می‌بندیم که برای مبارزه با هر نوع فساد که از طرف مسئولین و غیر مسئولین باشد، از تمام نیرویمان استفاده کنیم و تلاش می‌کنیم در راه عدالت که در صدر هدف‌های اولیه همه بعثت‌های الهی بوده و در جمهوری اسلامی نیز دارای همان شان و جایگاه است شکاف‌های طبقاتی در جامعه از بین برود و همانطور که به ما امید دادید، امیدتان را ناامید نمی‌کنیم.

ما نوجوانان دانش آموز با شما عهد می‌بندیم که برای استقلال و آزادی کشور که بر اساس اخلاق و قانون باشد این دو را حفظ کنیم و در این راه کنار شما ایستادهایم تا اوج افتخار و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوریم.‌ای رهبر عزیرتر از جانمان ما با شما عهد می‌بندیم که به فضل خدا در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان مدیران جهادی این جامعه، عزت ملی کشورمان را حفظ کنیم و رفاه و معیشت شایسته مردم و مستضعفین کشور را فراهم آوریم.

ما جوانان با شما عهد می‌بندیم که در مواجهه با توطئه غرب برای ترویج سبک زندگی غربی با همتی جهادی و هوشمندانه به طور همه جانبه با آن مقابله کنیم و امروز همگام با سایر سربازان مهدی صاحب الزمان (عج) اینجا دور هم جمع شده ایم تا بگوییم ما نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی بیداریم و قطعا کابوس سال‌های آینده استکباران عالم خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

بیانیه دانش آموزان در روز ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار