نقش سید صرخی در حمله به کنسولگری ایران در کربلا + فیلم

گزارش‌های جدید حاکی از حمله پیروان یک روحانی افراطی به کنسولگری ایران در کربلا است.

نقش سید سرخی در حمله به کنسولگری ایران در کربلا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکشنبه شب عده‌ای از اغتشاشگران عراقی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر کربلا را محاصره کردند. این افراد ناشناس در این حمله اقدام به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا کردند.

بررسی‌ها در خصوص عوامل انجام این اغتشاشات حاکی از آن است که این حمله خودجوش نبوده و توسط گروهی موسوم به پیروان سید صرخی؛ یک روحانی افراطی که به شدت مخالف ایران است هدایت شده است.

پس از تعرض آشوبگران به کنسولگری بلافاصله نیرو‌های امنیتی عراق وارد عمل شده و از نزدیک شدن اعضای این گروه ناشناس به درب اصلی کنسولگری ممانعت کردند و ساعاتی بعد رئیس پلیس کربلا اعلام کرد که اوضاع تحت کنترل است.

انتهای پیام/

پشت پرده حمله افراد ناشناس به کنسولگری ایران در کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله ایشان سید صرخی و پیروانشان از نفاق و جدایی میان امت واحده رسول الله ص دست بردارند که این نقشه شوم شیطان بزرگ و کوچک و انگلیس و همپیمانانشان است فریب و گول دشمنان را نخورید و انشاءالله با امت حزب الله و مرجعیت عالیقدر آیت الله سیستانی بزرگوار و گرانقدر و گرامی در عراق متحد و یکپارچه شوند و دست از مخالفت با آیت الله سیستانی بزرگوار و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متمدن و تمدن ساز اسلام ناب محمدی ص بردارند و آرامش و امنیت و رفاه اسلامی قرآنی و عدالت اجتماعی را برای کشورشان بسازند با اتحاد و هم دلی و هم زبانی و صلح و آشتی مابین یکدیگر و اتحاد با امت واحده رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا بقیه الله الاعظم عج لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۱۹:۳۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
جدش به کمرش بزنه انشاءالله