فرماندار قم مطرح کرد؛

آغازفعالیت‌های حوزه اجرایی انتخابات در قم

حیدری گفت: فعالیت‌های حوزه اجرایی انتخابات امسال در قم بر اساس زمان‌بندی‌های صورت گرفته، آغازشده و در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی حیدری فرماندار قم گفت: اقدامات مرتبط با انتخاب مکان‌های مناسب برای برگزاری انتخابات و شیوه پشتیبانی از آن‌ها به‌منظور برگزاری انتخابات پرشور با همکاری سایر نهاد‌های متولی در دست انجام است.

او با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در شورآفرینی بیشتر انتخابات، گفت: در انتخابات امسال با هوشیاری بالای مردم در مساله حمایت از نظام اسلامی، مانند دوره‌های گذشته شاهد شرکت باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

او بابیان این‌که انتخاب نمایندگان شایسته نقش بسیار موثری در حل مشکلات کشور دارد، ادامه داد: بخش قابل‌توجهی از مشکلات به‌خصوص در حوزه‌های اقتصادی به شیوه قانون‌گذاری برمی‌گردد.

فرماندار قم با اشاره به این‌که دولت مجری قوانین وضع‌شده توسط مجلس است، گفت: انتخاب افراد شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی و وضع قوانین کارآمد و راهگشا توسط آنان، عامل حل بخش قابل‌توجهی از مشکلات کشور خواهد بود.

حیدری ادامه داد: رسانه‌ها باید سطح مطالبات درست و منطقی مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بر اساس سطح اختیارات آنان تبیین کنند تا مردم در زمان انتخابات با نگاهی دقیق به حوزه تکالیف و اختیارات نمایندگان مجلس به نامزد‌های موردنظر خود رای دهند.

او ادامه داد: تا زمان برگزاری انتخابات روزبه‌روز بر شورونشاط سیاسی جامعه افزوده خواهد شد و مردم با هوشیاری کامل و به‌صورت حداکثری در انتخابات سال جاری شرکت خواهد کرد و بار دیگر جلوه‌ای درخشان از مردم‌سالاری در نظام اسلامی به نمایش درخواهد آمد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/الف

فعالیت‌های حوزه اجرایی انتخابات در قم آغازشده‌است

برچسب ها: فرماندار ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.