ر‌هایی کودک ۵ ساله اصفهانی از چنگال آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از رهایی دختری ۵ ساله که ۲ روز قبل ربوده شده بود و تحویل این کودک به خانواده توسط ماموران پلیس آگاهی "اصفهان" و شهرستان "نجف آباد" خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ر‌هایی کودک ۵ ساله اصفهانی از چنگال آدم ربایانفرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد:دختر ۵ ساله که ۲ روز قبل ربوده شده بود،به آغوش خانواده اش بازگشت.
سردار"مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: ۲ روز پیش هنگامی که مادر فاطمه ۵ ساله در حال بردن او به مهد کودک بود، سواری پراید با ۲ سرنشین در کنار او توقف می‌کند و با زور و خشونت کودک را ربوده و متواری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در شهر "گلدشت" از توابع شهرستان "نجف آباد" اتفاق افتاد افزود: از همان دقایق اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و "اصفهان" وارد عمل شدند و با انجام یک سری کار‌های تخصصی و استفاده از ابزار‌های علمی کشف جرم موفق شدند آدم ربایان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: یک گروه از ماموران مجرب پس از هماهنگی‌های لازم و دریک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهمان شدند و بحمدالله توانستند این آدم ربایان را در شهر "اصفهان" دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: آدم ربایان کودک را در منزلی در یکی از شهرستان‌های اصفهان مخفی کرده بود که ماموران به محل اعزام و فاطمه ۵ ساله را در سلامت کامل به خانواده اش تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند گفت: آدم ربایان در تحقیقات اولیه پلیس انگیزه خود را خصومت با پدر کودک ربوده شده اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: دعای خیر مردم، هوشمندی پلیس، استفاده از تجهیزات به روز کشف جرم و عملیات منسجم و ضربتی پلیس، فاطمه ۵ ساله را به آغوش گرم خانواده بازگرداند، مردم خوب، شریف، متدین و شهید پرور استان اصفهان بدانند نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و به لطف پروردگار و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرزندان شما در نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند.

سردار مهدی معصوم بیگی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان پلیس آگاهی، فاطمه ۵ ساله را همچون فرزند خود دانستند و از همان دقایق اولیه تا ۳۶ ساعت بعد که آدم ربایان را دستگیر کردند خواب نداشتند اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 
برچسب ها: حوادث ، خواندنی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت به غیرت و شرافتتان جوانمردان راسخ پلیس مقتدر و قدرتمند و خردمندان بصیر دلاور مردان مرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و با عزت و سرافراز به والله اگر پلیس و قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی محترم خوشنام و گمنام امام زمان عج صحیح و به موقع عمل نمی کردن فاسدین و فاسقین بی ایمان مثل زامبیها یکدیگر را می خوردند انشاءالله خداوند جل جلاله خیر دنیا و آخرت فرآوان نصیبتان کند که با فاسدین و فاسقین و دزدان و اشرار جانیان جنایتکاران و با غربگراهای ضد فرهنگ اسلامی و اراذل و اوباشها و متجاهرین معتادین و پخش کنندگان و قاچاقچیان الکلی و مواد مخدر مقتدرانه و بدون اقماض مبارزه می کنید واقعا از زحمات و تلاشهای شبانه روزی تمامی نیروهای اطلاعاتی و انتظامی امنیتی فرزندان امت متحد و یکپارچه حزب الله متشکریم برای سلامتی و طول عمر با خیر و پر برکتشان مداوم بفرستیم صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار