سارقان منزل در بند پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در همدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سارقان منزل در بند پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت در استان همدان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او  از دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت در این استان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، سارقان در اوایل شب  و ایام پایانی هفته با ورود از طریق بالکن یا پنجره‌های دو جداره و یا تخریب قفل درب‌های ورودی اقدام به سرقت طلاجات، ارز، وجوه نقد و دیگر اموال کم حجم و با ارزش کرده اند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی همچنین بررسی دوربین‌های مدار بسته، تصویر ۳ نفر جوان به دست آمد که خودروی آن‌ها توقیف و در مصاحبه اولیه اظهارات ضد و نقیضی داشتند.

او گفت: با هوشیاری ماموران و در بازرسی بدنی از متهمان، یک عدد پیچ گوشتی بلند جهت باز کردن درب کشف و هر ۳ متهم پس از اخذ دستور قضائی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه متهمان که غیر بومی بودند، گفت: در تحقیقات فنی به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهر همدان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/د.ا

دستگیری باند سارقان منزل در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
قفل هوشمند ضد دیلم روی درب ورودی و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد خونه بشن.