سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در قم مطرح کرد؛

اتصال مسیر افراد به شهدا پیمودن راه آنهاست

سردارشکارچی گفت: ما می‌بایست نیت و سیره‌ی شهدا را بشناسیم تا بتوانیم در مسیر آن‌ها قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم شهید مجید عسگری جمکرانی که سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ در مسجد حضرت زینب قم برگزار شد با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا گفت: مراسم و یادواره شهدا چراغ هدایت گر و نورافکن ظلمت است برای تمامی شیعیان تا مسیر شهادت و خداوند را گم نکنند.

اتصال مسیر افراد به شهدا پیمودن راه آنهاست

او افزود: مهمترین معیار و شاخص منحرف نشدن از مسیر جهاد و شهادت زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدای ۸ سال جنگ دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم می‌باشد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جغرافیای هجرت و شهادت را بدون حد و مرز خواند و تصریح کرد: جغرافیای هجرت، جهاد و شهادت زمین و مرز‌های جغرافیایی نیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال شبهه پراکنی می‌باشند بلکه هر زمان و مکانی که آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی حکمفرما باشد وظیفه‌ی ما جهاد در راه خدا و دین اسلام می‌باشد.

سردار شکارچی با اشاره به شجاعت و دلیرمردی شهید عسگری از شهدای مدافع حرم که با چشم پوشی بر روی جان و مال خود در راستای حفظ دین و آرمان‌های انقلاب قدم نهاد افزود: شهدای بزرگی همچون شهید عسگری در کیلومتر‌ها دورتر از مرز ایران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جنگیدند تا به تمام دشمنان بفهمانند که دفاع از دین و آیین حد و مرز نمی‌شناسد و تنها هدف مبارزه در راه ظلم و استکبار انجام تکلیف الهی می‌باشد.

او همواره اسرائیل را یکی از منفورترین دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: ننگ‌ترین توافق وهابیت، توافق اسرائیل با عربستان سعودی می‌باشد که هر دو از جنایتکاران جوامع اسلامی به حساب می‌آیند و تا زمانی که جمهوری اسلامی حضور چنین دشمنانی را در اطراف دین اسلام و شیعیان احساس می‌کند هرگز نخواهد نشست و همواره در صدد سرنگونی آن‌ها بر خواهد آمد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح افزود: اصل جهاد دفاع و حفظ سرزمین یا نقطه‌ای خاص نیست بلکه اصل حفظ دین و همچنین حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد، زیرا بنا به فرموده حضرت امام خامنه‌ای کوچکترین خطر برای جوامع اسلامی تهدید بزرگی برای تمامی جوامع می‌باشد و ما افتخار می‌کنیم که بزرگترین دستاورد ما به لطف خون شهدا این بوده است که توانسته ایم فرهنگ جهاد و شهادت را به تمامی کشور‌های جهان اسلام انتقال دهیم.

سردا شکارچی با اشاره به موضوع مذاکره با کشور‌های تروریستی از جمله آمریکا تصریح کرد: امروزه بسیاری از افراد تنها راه پایان دادن به مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانند در حالی که نمی‌دانند نام این کشور در طول تاریخ ننگین می‌باشد و مذاکره با چنین کشوری نه تنها کشور را از مشکلات رهایی نمی‌بخشد بلکه ظلم به آرمان‌های انقلاب و خون پاک شهیدان این سرزمین می‌باشد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح پیروی از، ولی فقیه را یکی از مهمترین شاخص‌های هدایت کشور دانست و گفت:، ولی فقیه در جوامع اسلامی به عنوان نایب امام عصر (عج) هدایت گر جوامع و افراد به سمت نور و روشنایی و همچنین دور نگه داشتن آن‌ها از هرگونه تهدیدات و مشکلات می‌باشد و پیروی از آن می‌تواند پایان بخش بسیاری از گرفتاری‌ها باشد.

سردار شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به جدی گرفتن تهدیدات جنگ نرم از سوی دشمنان افزود: جنگ نرم یه تهدید در برابر اهداف و آرمان‌های انقلاب می‌باشد و از جمله تکالیف ما شناسایی دشمن واقعی و جداسازی حق از باطل ور ارائه آن به مردم می‌باشد تا بتوانیم به پشتوانه‌ی آن در زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و همچنین حفظ جوانان از هرگونه فریب دشمن گام‌های موثری را برداریم.

شهید مجید عسگری جمکرانی طلبه حوزه علمیه و از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و سرگروه صالحین پایگاه بسیج شاهد حوزه مقاومت شهید قربانی آذرماه سال ۹۶ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

انتهای پیام/الف

ولی فقیه، یکی از مهمترین شاخص‌های هدایت کشوراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.