موفق به کسب سهمیه المپیک نشدم

تیرانداز اصفهانی تیم ملی گفت:در رشته تفنگ بادی و در انفرادی شانس کسب سهمیه المپیک داشتم اما موفق به کسب سهمیه نشدم، در بخش تیمی اما به مقام سوم رسیدیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین باقری تیرانداز اصفهانی تیم ملی در مورد مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی دوحه قطر برگزار شد در رشته تفنگ بادی و میکس شرکت کرده بودم.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی افزود: در رشته تفنگ بادی و در انفرادی شانس کسب سهمیه المپیک داشتم، اما موفق به کسب سهمیه نشدم، در بخش تیمی، اما به مقام سوم رسیدیم.

او در ادامه عنوان داشت: در رشته میکس تفنگ بادی به همراه نجمه خدمتی پس از راه‌یابی به مرحله رده‌بندی با شکست مقابل تیم قدرتمند چین به مقام چهارم آسیا دست پیدا کردیم.

باقری در مورد این‌که نتوانست سهمیه المپیک کسب کند، گفت: دلیل اصلی که خودم بررسی کردم، فنی بوده است که باید برطرف شود؛ مسؤولان هیأت تیراندازی استان اصفهان نیز در حد توان هر کاری می‌توانستند، انجام داده‌اند.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی در پایان در مورد برنامه‌اش برای آینده اظهار داشت: برای آینده در حال حاضر تصمیم جدی ندارم، باید ببینم چه می‌شود، یا ادامه می‌دهم یا خیر.

انتهای پیام/م

 

نظر تیرانداز اصفهانی تیم ملی در مورد مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار