اسیر اردنی: به حمایت خود از محور مقاومت افتخار می‌کنم

دختر جوان اردنی که اخیرا از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده است گفت به موضع خود در حمایت از محور مقاومت و سوریه افتخار می‌کنم.

اسیر اردنی: به حمایت خود از محور مقاومت افتخار می‌کنمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، دختر جوان اردنی که اخیرا از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده است گفت به موضع خود در حمایت از محور مقاومت و سوریه افتخار می‌کنم.

"هبه اللبدی" گفت: نیرو‌های رژیم اشغالگر اسرائیل من را پس از جدا کردن از مادرم و با شیوه‌ای غیر انسانی بازداشت کردند. آن‌ها من را در زندان با انواع شکنجه‌های روحی و روانی، آزار می‌دادند. من دو گزینه بیشتر نداشتم؛ یا باید کاری می‌کردم که به واسطه اعتصاب غذا آزاد شوم و یا شهادت را قبول می‌کردم. من به مدت ۸ روز در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی زندانی بودم و در این مدت با "اسراء الجعابیص" (زن اسیر و مجروح فلسطینی) دیدار کردم.

وی در ادامه افزود: بازجویان صهیونیست درباره سفر اخیرم به لبنان از من سؤال می‌پرسیدند. من به موضع خود در حمایت از مقاومت، محور مقاومت و سوریه افتخار می‌کنم. افسر بازپرس شاباک (سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی) در جریان تحقیقات از من در زندان، از میزان محبتم به سوریه تعجب می‌کرد. نظامیان صهیونیست پس از اینکه اعتصاب غذای خود را شروع کردم من را در انفرادی قرار داده و به لحاظ روحی دچار ترس و هراس می‌کردند. من دیوار ترس را در مقابل رژیم اشغالگر شکستم و از همه اسیران زن فلسطینی می‌خواهم این دیوار را بشکنند.

اللبدی در پایان گفت: من از مقامات اردنی می‌خواهم آنگونه که به وضعیت من توجه کردند به وضعیت سایر اسرای اردنی نیز توجه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار