همگروهی ایران با روسیه، کوبا و قزاقستان در جام جهانی کشتی فرنگی

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی تهران با کشور‌های روسیه، کوبا و قزاقستان همگروه شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ روز‌های ۷ و ۸ آذرماه به میزبانی تهران برگزار می شود و با وجود انجام نشدن قرعه کشی مسابقات، اما بر اساس قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی و اعلام سایت روسیه تیم‌های اول، چهارم، پنجم و هشتم رقابت‌های جهانی قزاقستان در گروه اول و تیم‌های دوم، سوم، ششم و هفتم نیز در گروه دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید:۶ قهرمان کشتی جهان در راه تهران


بر همین اساس تیم‌های ایران روسیه، کوبا و قزاقستان در گروه اول و تیم‌های ازبکستان، گرجستان، ژاپن و مجارستان نیز در گروه دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بنا براین گزارش در روز نخست رقابت‌های جام جهانی دیدار‌های مرحله گروهی برگزار می‌شود و تیم‌های نخست هر گروه به دیدار فینال و تیم‌های دوم به رده بندی راه خواهند یافت. تیم‌های سوم هر گروه مسابقه پنجم و ششمی و در نهایت تیم‌های چهارم نیز رقابت هفتم و هشتمی را برگزار می کنند.

گفتنی است بر اساس تجربیات گذشته برخی کشور‌های اول تا هشتم رقابت‌های جهانی بنا به دلایلی از حضور در مسابقات جام جهانی انصراف داده اند و تیم‌های نهم به بعد جایگزین آن‌ها شده اند، از همین رو شاید تغییراتی در تیم‌های شرکت کننده جام جهانی تهران بوجود آید.


بیشتر بخوانید:سوریان: قهرمانی فرنگی کاران امید در رقابت های جهانی اتفاق بزرگی بود


انتهای پیام/

گروه بندی جام جهانی کشتی فرنگی تهران مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار