مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

اجرای ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی، فرعی و اصلی در شهرستان خوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی، فرعی و اصلی در شهرستان خوی امسال خبر داد.

اجرای ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی، فرعی و اصلی در شهرستان خویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی آسفالت راه روستای خانقاه شهرستان خوی با اشاره به پروژه‌های راهداری این شهرستان گفت:امسال ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی، فرعی و اصلی شهرستان خوی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت بالای مرز رازی خوی گفت:این مرز دروازه ورود به اروپا محسوب می‌شود که در فاز‌های اول و دوم آن‌ها به بهره برداری رسیده و فاز سوم آن نیز در مرحله تعیین پیمانکار است.

شکری در ادامه با اشاره به اجرای طرح ابرار بیان کرد: این طرح در ۳۲۱ کیلومتر از راه‌های آذربایجان غربی اجرایی می‌شود که سهم شهرستان خوی ۲۸ کیلومتر در چهار محور است که تلاش می‌شود سهم این شهرستان تا ۴۳ کیلومتر نیز افزایش پیدا کند.

او گفت: آسفالت راه روستای خانقاه شهرستان خوی، به طول ۹ کیلومتر اجرایی می‌شود که زمان بهره برداری آن بستگی به شرایط جوی دارد.
 
انتهای پیام/م

 

آسفالت جاده های شهرستان خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.