فردو میلین گفت: ما خوب بازی کردیم، اما تیم ایران بازی خوبی انجام نداد.

سرمربی تیم ملی جوانان امارات: تیم ایران بازی خوبی انجام ندادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فردو میلین، سرمربی تیم فوتبال جوانان امارات پس از شکست مقابل جوانان ایران اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم، اما در پایان نیمه اول بدشانسی آوردیم و گل خوردیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را در دست بگیریم که نشد و شکست خوردیم. باید بگویم بازیکنان من سن کمی دارند و برخی مشکلات برای آن‌ها پیش می‌آید.

او افزود: ما خوب بازی کردیم، اما تیم ایران بازی خوبی انجام نداد. آن‌ها زیر توپ می‌زدند و با این حال در دوره گذشته تیم ایران خوب بازی می‌کرد. خوشحالم که هنوز سرمربی امارات هستم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم، زیرا کم پیش می‌آید که ۳ سال مربی در اینجا حضور داشته باشد.


بیشتر بخوانید: پورموسوی: تلاش بازیکنان تیم ملی با هیچ رقمی جبران نمی‌شود/ امیدوارم فدراسیون قدر این بچه‌ها را بداند


سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال امارات در پایان گفت: وقتی یک تیم در این زمان شکست می‌خورد، مربی اخراج می‌شود، اما من هنوز با امارات قرارداد دارم. بازیکنان من کم سن و سال بودند، اما خیلی خوب بازی می‌کردند و از عملکرد آن‌ها رضایت دارم. من قرارداد دارم و به امارات برمی‌گردم و باید ببینم سرنوشتم چگونه رقم خواهد خورد. پیش از مربیگری روزگار خوبی داشتم و امیدوارم از اینجا به بعد هم وضعیتم خوب باشد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی جوانان امارات بعد از بازی با ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار