مدیر عامل شرکت فولاد غرب آسیا:

ماهیانه ۳۰۰ میلیارد تومان نقدینگی برای پیشبرد فولاد غرب آسیا نیاز است

ندیمی گفت: شرکت فولاد غرب آسیا به‌صورت متوسط ماهانه به ۳۰۰ میلیارد تومان نقدینگی برای پیشبرد اهداف تولیدی خود نیازمند است.

ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان نقدینگی برای پیشبرد فولاد غرب آسیا نیاز استبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوذر ندیمی مدیر عامل شرکت فولاد غرب آسیا در نشست خبری در سالگرد تاسیس این شرکت گفت: شرکت فولاد غرب آسیا به اهتمام سرمایه گذاران بخش خصوصی و بهره گیری دانش متخصصان جوان ایرانی در سال ۸۳ برای اجرای پروژه نورد ورق سرد به ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال با ضخامت نهایی ۰، ۱۶ تا ۳ میلی متر، عرض ۶۰۰ تا ۱۷۰۰ میلی متر و با وزن استاندارد‌های بین المللی با نقش موثری در صنعت خودرو سازی و ... تاسیس شده است.

ندیمی بیان کرد: خوشبختانه بعداز ۹ سال توانستیم به سود چند ده میلیارد تومان برسیم.

او ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما طرح توسعه تا سطح ۸۰۰ هزار تن و اشتغال مستقیم ۳۶۰ نفر است که در صورت حمایت‌های بانکی تا دو سال دیگر عملی می‌شود.
بیشتر بخوانید: آب شرب مناطق زلزله زده وصل شد

ندیمی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه سیاستی در ارتباط با کاهش و تعدیل نیرو در شرکت فولاد غرب آسیا وجود نداشته و با توسعه فاز‌های بعدی، وضعیت اشتغال در این شرکت بزرگ و مهم تولید نورد و ورق‌های فولادی افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل شرکت فولاد غرب آسیا با اشاره به اشتغال ۵۰ تن و هدف‌گذاری آن تا افزایش ۱۲۰ تن افزود: خوشبختانه تعداد اشتغال این واحد صنعتی در سه سال گذشته چهار برابر شده است.

وی با اشاره به آثار تحریم‌ها گفت:در واقع تحریم‌ها اثر گذار است چراکه در قیمت گذاری می‌تواند تاثیر گذار باشد چرا که باید با تیکه به دانش بومی میان فارغ التحصیلان دانشگاهی مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرد.

ندیمی گفت:شرکت فولاد غرب آسیا به‌صورت متوسط ماهانه به ۳۰۰ میلیارد تومان نقدینگی برای پیشبرد اهداف تولیدی خود نیازمند است.
 
او اضافه کرد: حدود ۶۰۰ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در مجموعه فولاد غرب آسیا فعالیت می‌کنند، همچنین سعی کردیم در این مدت بدهی‌هایی که به بانک‌ها داشتیم را تسویه کامل و یا به تقسیط نهایی برسانیم.

مدیر عامل شرکت فولاد غرب آسیا گفت: این شرکت توانسته نیرو‌های خود را از بین افرادی که یا به‌تازگی فارغ‌التحصیل شدند یا چندین سال بیکار بودند، جذب کند که ما این موضوع را در راستای پیشبرد اهدافمان گامی بلند می‌دانیم.

او با اشاره به فعالیت‌های مختلف در حوزه اقتصاد ملی گفت: از هر فعالیتی که درزمینهٔ ارز آوری باشد استقبال می‌کنیم و آن‌ها ر ا مدیریت کردیم تا بتوانیم از این طریق به اقتصاد ملی کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد حسین
۱۰:۳۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
عشقی به مولا
خدا قوت
آخرین اخبار