وزیر ورزش و جوانان قول داد؛

تکمیل ۸۰ درصد از ۱۵۲ طرح ورزشی کرمان تا پایان دولت

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از ۸۰ درصد از ۱۵۲ طرح ورزشی در دست اجرا در استان کرمان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی استان کرمان از طریق ویدئو کنفرانس خطاب به رئیس جمهور گفت: خوشبختانه در کرمان هم مثل استان‌های دیگر تعداد پروژه‌های زیادی در بخش‌های مختلف داریم که با امروز با دستور شما ۱۴ پروژه افتتاح خواهد شد.

او افزود: البته تعداد پروژه‌های در دست اجرا در استان کرمان (علاوه بر این ۱۴ پروژه) حدود ۱۵۲ طرح است که اگر این سفر یکی دو ماه به تأخیر می‌افتاد، ما علاوه بر این ۱۴ پروژه، می‌توانستیم ۲۰ پروژه دیگر را افتتاح کنیم.

سلطانی فر افزود: این ۱۴ پروژه شامل ۱۰ زمین چمن مصنوعی (سه تا بزرگ و استاندارد در شهر‌ها و ۷ زمین چمن مصنوعی تمرینی در روستاها)، دو سالن چند منظوره سر پوشیده، یک استخر سرپوشیده و یک مجموعه ورزشی که بخش هاییش تکمیل شده است.

او تصریح کرد: یکی از سالن‌های چند منظوره مربوط به روستای فرح آباد در ۲۰ کیلومتری کرمان است که لحظاتی پیش شاهد افتتاح آن بودیم.

سلطانی فر بیان داشت: این سالن ورزشی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی ساخته شده است که امروز تقدیم مردم این روستا می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه با تلاشی که همکاران ما در استان کرمان داشتند، طی سال جاری علاوه بر این ۱۴ پروژه، بیش از ۳۰ پروژه دیگر افتتاح شد.

سلطانی فر افزود: امروز با بهره برداری از این ۱۴ پروژه حدود ۳۸ هزار متر مربع فضای ورزشی به فضا‌های ورزشی استان کرمان افزوده می‌شود.

او بیان داشت: ۱۵۲ پروژه‌ای هم که در سراسر استان در دست اجراست، با تلاش همکارانمان در استان و با حمایت‌های استاندار برنامه ریزی کرده ایم بیش از ۸۰ درصد شان را تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

سلطانی فر افزود: طی سال گذشته در کل کشور، ۵۰۰ پروژه را هدف گذاری کرده بودیم تا تکمیل و به بهره برداری برسانیم که خوشبختانه موفق شدیم ۷۰۰ پروژه را تکمیل کنیم.

او تصریح کرد: امسال نیز ۷۰۰ پروژه را هدف گذاری کردیم و با وجود محدودیت منابع اعتباری، تاکنون از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم و با این پروژه‌هایی که امروز با دستور شما افتتاح می‌شود، حدود سیصد و چهل و خوردی از این ۷۰۰ پروژه که هدف گذاری کرده ایم به بهره برداری می‌رسد.

سلطانی فر بیان داشت: تلاش می‌کنیم در ۴ ماه باقی مانده تا پایان سال بتوانیم بقیه پروژه‌ها را هم به مرحله بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به رئیس جمهور گفت: جنابعالی بخاطر دارید، در سفری که به ارومیه داشتید من قول دادم که استادیوم ۱۵ هزار نفری این استان را تا هفته دولت آماده کنم.

او افزود: این کار انجام شد و قرار بود در سفر آقای جهانگیری، یک ماه قبل افتتاح شود که آن سفر به تأخیر افتاد و روز پنج شنبه (پس فردا) قولی که به مردم ارومیه دادیم عملی و در پی آن استادیوم ۱۵ هزار نفری ارومیه و مجموعه ورزشی مهاآباد با حضور جهانگیری افتتاح خواهد شد.

سلطانی فر تصریح کرد: هم اکنون ما در سطح کشور حداقل ۱۰ پروژه بزرگ شامل سالن‌های ۶ هزار نفره، استادیوم‌های ۵ هزار نفره و... داریم که همه این‌ها آماده هست و متناسب با سفر‌هایی که جنابعالی دارید، یکی پس از دیگری افتتاح می‌شود تا در خدمت جامعه ورزش و جوانان قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

سخنان وزیر ورزش در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی استان کرمان از طریق ویدئو کنفرانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار