مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

طرح آزادسازی جرائم غیر عمد در ایلام اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اجرا شدن طرح آزادسازی جرائم غیر عمد در ایلام گفت:رسانه‌های استان با اطلاع‌رسانی در این امر حسنه سهیم شوند.

طرح آزادسازی جرائم غیر عمد در ایلام اجرا می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت‌الاسلام عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام بابیان اینکه در مرحله اول اجرای پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد این سازمان ۲ نفر از زندانیان استان آزاده شده‌اند، گفت: این طرح باهدف دست‌گیری از زندانیان نیازمند و بازگرداندن آرامش و امنیت به خانواده آنان اجرا می‌شود.

او اظهار کرد: با تأکید ریاست محترم سازمان و اوقاف و امور خیریه کشور، مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در ایام سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عزیزی بابیان اینکه پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت اوقاف و امور خیریه کشور از محل نیت واقفان و کمک‌های مردمی در سراسر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: این طرح در استان ایلام نیز بر اساس ظرفیت‌های استانی، مشارکت‌های مردمی و ظرفیت موقوفات و نیت واقفین خیراندیش در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود، ادامه داد: از همه واقفان و خیرین نیک‌اندیش دعوت می‌شود که در این امر حسنه شرکت نموده و زمینه برگشت زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده در این ایام مبارک را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عزیزی، بیان کرد: اقشار مختلف مردم و واقفان خیراندیش می‌توانند از طریق شماره کارت ۸۰۰۱‏‏‏-۸۰۰۱‏‏‏-۲۳۱۳‏‏‏-۶۲۸۰ و شماره‌حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و یا شماره شبا ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷IR ‏‏ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه ‏‏- حمایت از آزادی زندانیان کمک‌های خود را این امر حسنه اختصاص دهند.

انتهای پیام/ د

اجرا شدن طرح آزادسازی جرائم غیر عمد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.