عرضه ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد  گفت: در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج بیش از ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد  گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در نیمه دوم آبان ماه با حضور بیش از ۲۱۰ ناشر معتبر و شاخص کشوری در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برپا شد و تا ۲۳ آبان پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

رضا خردمند افزود: همچنین دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در این نمایشگاه آغاز به کار کردند.

او اضافه کرد: برنامه های جانبی از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، رونمایی کتاب و نقد کتاب در حاشیه این نمایشگاه اجرا می شود.

خردمند بیان کرد: نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی مهمی است و در سالیان اخیر نیز در یاسوج با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم همراه بوده است.

 با اشاره به گران شدن کاغذ و کتاب ادامه داد: تاثیر مشکلات اقتصادی بر میزان مطالعه کتاب و کتاب خوانی مشکلی است که اگر به آن توجه نشود معضل کاهش فرهنگ کتاب خوانی جدی تر خواهد شد.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است و همچنین برای نخستین بار ۱۲ غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شد.

انتهای پگیام/غ

نمایشگاه کتاب یاسوج

برچسب ها: کتاب ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.