کارشناس آلمانی: ترور‌های هدفمند به دلیل استیصال نتانیاهو برای ماندن در قدرت است

روزنامه‌نگار آلمانی اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین را ناشی از استیصال بنیامین نتانیاهو و تلاش وی برای باقی ماندن در قدرت دانست.

کارشناس آلمانی: ترور‌های هدفمند به دلیل استیصال نتانیاهو برای ماندن در قدرت استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه‌نگار آلمانی اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین را ناشی از استیصال نخست وزیر این رژیم دانست.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، مارتین لژون (Martin Lejeune) کارشناس سیاسی از آلمان در گفت‌وگوی اختصاصی با این شبکه گفت: واضح است که بنیامین نتانیاهو بیم آن دارد که قدرت نخست وزیری را از دست بدهد، بنابراین به نظر من این کشتار‌های غیرقانونی، یعنی کشتن دو تن از رزمندگان مقاومت، اقدام نتانیاهو از روی استیصال است، چون می‌خواهد وارد روند مذاکرات ائتلاف شود و تلاش کند همچنان در قدرت باقی بماند.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد دیروز با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

در پی این عملیات ترور رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند تا جایی که وزیر جنگ رژیم اشغالگر به مدت ۴۸ ساعت در سراسر فلسطین اشغالی حالت فوق العاده اعلام کرد. 

تحولات لحظه به لحظه فلسطین اشغالی را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار