جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها باید تاوان جنایت خود را پس دهند/اشغالگران بزودی با حملات دردناکتری روبرو خواهند شد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید به طور کامل تاوان جنایت‌های اخیرش را پس بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مصعب ابوبریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی عاجزانه به دنبال برقراری آرامش در نوار غزه است، تاکید کرد این رژیم باید به طور کامل تاوان جنایت‌های اخیرش را پس بدهد.

مصعب ابوبریم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین افزود: در سایه ادامه  تجاوزگری علیه ملت فلسطین، دشمن باید پیامد‌های آن را بپذیرد. مقاومت فلسطین در صحنه میدانی حضور دارد و انتقام خون شهدای ملت فلسطین را می‌گیرد. پاسخ دادن به جنایت‌های اشغالگران و ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن، یک اصل اساسی است و بر اساس توافق ملی صورت می‌گیرد. ما به نمایندگی از ملت و گروه‌های مبارز فلسطینی، این اصل را اجرا و از ملت فلسطین و آینده مقاومت در برابر تروریسم صهیونیستی دفاع می‌کنیم. نوع پاسخ، گستردگی و ابزار‌های آن مسئله‌ای است که شاخه نظامی جهاد اسلامی درباره آن تصمیم گیری می‌کند و مدیریت نبرد با دشمن را در دست دارد. آن‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد و آن را غافلگیر کنند. اسرائیل در این توهم قرار دارد که می‌تواند با هدف قرار دادن کودکان و زنان فلسطینی، مقاومت را زیر فشار قرار دهد. ما اصرار داریم که اشغالگران تاوان جنایت‌های خود را پس بدهند و امنیت و زندگی شهرک نشینان برهم بخورد.

ابوبریم افزود: مقاومت فلسطین و در راس آن‌ها گردان‌های القدس، این نبرد را اداره می‌کند و بار‌ها اشغالگران را غافلگیر کرده است. اگر دشمن تصور می‌کند نبرد‌ها به مرز‌های تل آویو محدود خواهد شد، در توهم قرار دارد. مقاومت امکانات لازم برای حمایت از ملت فلسطین و بازدارندگی در برابر دشمن و غافلگیر کردن آن را دارد. پیش از تکمیل پاسخ مناسب به این جنایت، این نبرد متوقف نخواهد شد. مقاومت بر این پیام تاکید دارد.

او خاطرنشان کرد: این ارزیابی درست است که دشمن هنوز دشوارترین شرایط را تجربه نکرده است. تحولات میدانی در گذشته، قدرت ملت فلسطین را برای ایستادگی ثابت کرده است. گردان‌های القدس تاکنون بار‌ها به عنوان نوک پیکان مقاومت در دفاع از ملت فلسطین و مقابله با متجاوزان عمل کرده است. تاکید می‌کنم در چند ساعت آینده، سرنوشت سازتر خواهد بود. نتانیاهو و فرماندهان نهاد‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به جنایت ترور شهید بهاء ابوالعطا ابراز افتخار می‌کردند و ما در جهاد اسلامی آن‌ها را به چالش می‌کشیم تا با صراحت اعلام کنند که موشک‌های مقاومت به چه مناطقی اصابت کرده و چه اهداف راهبردی هدف قرار گرفته است. نتانیاهو و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اکنون هزینه سنگینی پرداخت می‌کنند. ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می‌دهد نتانیاهو عاجزانه و با گریه، به دنبال آرامش است. کسی که نتواند برای شهرک نشینان آرامش را به ارمغان بیاورد، نخواهد توانست امنیت، ثبات و آینده این رژیم را هم تامین کند. سرنوشت مقاومت پیروزی و سرنوشت صهیونیسم ضعف و نابودی است. به خواست خدا صهیونیست‌ها در سرزمین ما و بقیه امت اسلامی از بین خواهند رفت. از تربیون مقاومت یعنی شبکه المیادین اعلام می‌کنم نتانیاهو می‌توانست این تجاوزگری را آغاز کند، اما بدون شک با قدرت و با جنگنده‌های خود و با قتل کودکان ما نخواهد توانست این نبرد را پایان دهد. تصمیم گیری درباره پایان این نبرد بر اساس شروط مورد نظر ملت فلسطین و مقاومت، فقط در دست مقاومت فلسطین است که گردان‌های القدس و جنبش جهاد اسلامی، نماینده آن است. به دشمن فرصت آرامش نخواهیم داد و شهرک نشینان روی آرامش را نخواهند دید. به دشمن اجازه نخواهیم داد از خون ملت فلسطین، در بحران‌های داخلی خود استفاده کند. مقاومت مانند گذشته، توانایی ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن را دارد. ملت فلسطین در این نبرد شاهد چیزی خواهد بود که خوشحال خواهد شد و سیلی محکمی به دشمن وارد خواهیم کرد. اشغالگران می‌خواستند با این ترور، اراده جنگیدن ملت فلسطین را تحت تاثیر قرار دهند و اعتبار مقاومت را مخدوش کنند. اما ما انتقام خون شهدای خود را خواهیم گرفت.

ابوبریم همچنین گفت: مقاومت، امنیت رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است. سردرگمی اشغالگران که پیامد‌های سیاسی، روانی، اجتماعی و اقتصادی دارد، آشکار است. فقط آینده سیاسی و حزبی مسئولان رژیم صهیونیستی مطرح نیست، بلکه به چالش کشیده شدن آینده خود این رژیم مطرح است. مقاومت توانایی سردرگم کردن اشغالگران را دارند. نمی‌توانیم اجازه دهیم که اشغالگران زندگی ملت فلسطین و کودکان فلسطینی را بگیرد، بدون آنکه هزینه آن را پس بدهد. مسئله مدت این نبرد، بستگی به تحولات میدانی دارد. نمی‌توان امکانات مقاومت را فقط به قدرت موشکی محدود دانست. هر چه بتواند در برابر دشمن بازدارندگی ایجاد و آن را غافلگیر کند، در دستور کار ما قرار دارد. مقاومت هر بار به تروریسم صهیونیست‌ها پاسخ داده و محاسبات آن را برهم زده است. اشغالگران در چند ساعت آینده با حملات دردناکتری روبرو خواهند شد. صهیونیست‌ها را به چالش می‌کشیم که سانسور و نظارت نظامی بر رسانه‌ها را متوقف کنند، تا مشخص شود متحمل چه تلفات و خسارت‌های سنگینی شده است. ما انتظار داریم مقاومت فلسطین موضع افتخارآمیز سیاسی برای حمایت از ملت فلسطین اتخاذ کند. بدون شک قواعد درگیری در برابر اشغالگران تغییر خواهد کرد تا دشمن هزینه پرداخت کند، در حالی که جرات نمی‌کند واقعیت آنچه را که رخ می‌دهد، فاش کند. ما به نیابت از ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار