درخواست سفارت آمریکا از کارکنانش برای سفر نکردن به مناطق نزدیک به نوار غزه

سفارت آمریکا از کارکنان خود خواست از سفر به مناطق نزدیک به نوار غزه و شهرک‌هایی که زیر موشک‌های نیرو‌های فلسطینی هستند، خودداری کند.

درخواست سفارت آمریکا از کارکنانش برای سفر نکردن به مناطق نزدیک به نوار غزهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت آمریکا از کارکنان خود خواست از سفر به مناطق نزدیک به نوار غزه و شهرک‌هایی که زیر موشک‌های نیرو‌های فلسطینی هستند، خودداری کند.

بر این اساس، در بیانیه این سفارت آمده است: شاهد آن هستیم که موشک‌های نیرو‌های فلسطینی همچنان مناطق اطراف نوار غزه را هدف قرار می‌دهد. از همین رو، کارکنان دولت آمریکا و خانواده آن‌ها را از سفر به این مناطق منع می‌کنیم.

این بیانیه در ادامه به کارکنان خود توصیه کرد در نزدیکی پناهگاه‌ها مستقر شوند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ترور را برعهده گرفت و اعلام کرد: در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابو العطا حضور داشت هدف قرار دادیم.

خزانه داری آمریکا نیز دو ماه پیش این فرمانده را به علت نقش بارزش در مقابله با تروریسم و اشغالگران صهیونیست و تجاوزاتی که علیه مردم و مقدسات فلسطینی‌ها روا می‌کنند، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

در پی عملیات ترور رژیم صهیونیستی علیه یکی از رهبران مقاومت، رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار