رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قم:

برنامه‌های بسیج به روزرسانی می‌شود / بهره برداری از طرح های اقتصادی بسیج

سردار سلیمانی گفت:در هفته بسیج بخشی از هشت هزار طرح اقتصادی بسیج به بهره برداری می‌رسد.

برنامه های بسیج به روزرسانی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار غلامرضا سلیمانی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه بسیج و سالروز تأسیس این شجره طیبه اظهار کرد: بسیج در آستانه چهلمین سال تأسیس خود در حال نوگرایی در ساختار و برنامه‌هایش است.

او با بیان اینکه بسیج همزمان با اقتضائات زمان در حال خدمت به نظام و انقلاب است، ابراز کرد: برنامه‌های بسیج بر‌اساس نیاز‌های انقلاب اسلامی متحول می‌شود و ما در حال نوگرایی در اجرای فعالیت‌های بسیج هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش مهمی از این بیانیه درباره نقش مردم و مردم‌سالاری است و با توجه به آنکه بسیج از پشتوانه مردمی برخوردار بوده لذا نقش مهمی در تحقق این بیانیه خواهد داشت.

او با تأکید بر اینکه بسیج در پیاده‌سازی گام دوم انقلاب در تلاش است، عنوان کرد: بسیج برای پیاده‌سازی و تأثیرگذاری آن در سطح کشور و جهان اسلام در این زمینه اقدامات عملی گسترده‌ای انجام می‌دهد.

سردار غلامرضا سلیمانی همچنین در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید در قم با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج در حوزه مختلف گفت: بسیج در حوزه اقتصادی ساخت بیست هزار طرح را بر عهده گرفته است که از این تعداد ۱۲ هزار طرح افتتاح شده و بخشی از طرح های باقی مانده هم در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ش

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قم

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.