فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مطرح کرد؛

افراد خودفروخته به دنبال برهم ریختن ایران و تهران هستند/ دشمن اگر دست از پا خطا کند با حدادیان و رضوان‌ها روبروست

سردار یزدی درباره اقدامات برخی از عناصر وابسته به دشمن برای ایجاد آشوب در داخل کشور توضیحاتی داد.

افراد خودفروخته به دنبال برهم ریختن ایران و تهران هستند/ دشمن اگر دست از پا خطا کند با حدادیان و رضوان‌ها روبروستبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز پیکر شهید امنیت محمد مهدی رضوان که طی چند روز گذشته توسط اراذل و اوباش در تهران به شهادت رسیده بود با حضور خیل عظیمی از عموم مردم از حسینیه شهید حاج همت تشییع شد.

در ادامه برگزاری این مراسم سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از افرادی که برای آرامش و امنیت تهران از هر کاری فروگذار نمی‌کرد چند روز پیش توسط عناصر خود فروخته اراذل و اوباش که متصل به باند‌های قاچاق مواد مخدر هستند به شهادت رسید.

وی افزود: توجه داشته باشید عده‌ای در داخل و خارج قصد دارند تهران را مثل بغداد و بیروت کنند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز همه ما باید با بصیرت بدانیم که افراد خودفروخته به دنبال برهم ریختن ایران و تهران هستند، غافل از اینکه هر نقشه‌ای داشته باشند مردم شهید پرور و این بسیجیان در میدان هستند. آن‌ها خواب‌های آشفته‌ای می‌بینند تا در یکی دو روز و هفته آینده تلاش‌هایی کنند.

سردار یزدی تصریح کرد: اخباری موجود است مبنی بر اینکه این عناصر به دنبال آشوب هستند، لذا باید دقت کنیم که شرایط پیچیده و سختی را می‌گذرانیم. همه ما می‌دانیم که سختی‌ها و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما امنیت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنیم.

وی افزود: ممکن است عده‌ای به خاطر مخالفت با بعضی از امور قصد انجام اقداماتی را داشته باشند، باید توجه کنید برخی از این افراد بی توجه و برخی دیگر وابسته به عناصر بیگانه هستند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به شناسایی برخی از عناصر آشوبگر و وابسته در چند روز گذشته ادامه داد: در همین چند روز گذشته عده‌ای از آن‌ها شناسایی شدند. برخی از آن‌ها قصد دارند تهران را به آشوب بکشند. همه ما باید حواسمان باشد و مواظب باشیم که خون شهدا، انقلاب و امام(ره) و بیانات ولایت فقیه ما بر روی زمین نماند و در صحنه باشیم.

سردار یزدی در پایان راه شهدای امروز را راه شهدای ابتدای انقلاب دانست و تأکید کرد: همه پرسنل انتظامی و بسیج و امت اسلامی در میدان هستند و امروز به دشمنانمان اعلام می‌کنیم که اگر دست از پا خطا کنند با حدادیان‌ها و رضوان‌ها روبرو خواهند شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری ۳۰۰ نفراز آشوبگران خیابان پاسداران/سردار اشتری:ناجا با هر گونه بی‌نظمی و اخلال برخورد می کند


پدر شهید محمد حسین حدادیان (شهید حادثه زمستان ۹۶ در خیابان پاسداران) هم در جریان این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رضوان و همراهی آن‌ها در مدت شهادت فرزند خود گفت: صحبت کردن جلوی شما خیلی سخت است، چون همه شما سرباز ولایت و نیرو‌های آتش به اختیار هستید. افتخار من بود که پسرم آخرین شهید درگیری‌های تهران است و از امروز این افتخار به گردن پدر و مادر شهید محمد مهدی رضوان است.

وی افزود: دوستان، عزیزان و فرزندان من، در این بیست ماه غیر از شما هیچ کسی کنار ما نبود، فقط شما‌ها در کنار ما هستید. این هم بگویم که این‌ها سرباز ولایت و سرباز امنیت نیستند، بلکه سرباز ولایت و امنیت هستند. این را هم بدانید هر قدمی که برای شهدا بر می‌دارید آن‌ها جبران می‌کنند. شما امروز می‌توانستید جا‌های دیگری باشید، اما خون خود شهید، شما را دعوت و هدایت به اینجا کرده است.

وی همچنین ادامه داد: من امروز اینجا یک اعترافی کنم، در بیست ماه گذشته هر کدام از شما می‌آمدید و از بنده التماس دعای شهادت داشتید واقعا نمی‌توانستم این دعا را برای شما کنم، چون خیلی سخت است و می‌گفتم که ان شاء الله عاقبت بخیر و برای دین و نظام خود مثمر ثمر باشید.

وی افزود: بدانید چه عزیزانی پرپر می‌شوند تا ما در این امنیت و آسایش بمانیم، لذا باید قدر این شهدا را بدانیم و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروهای مسلح ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار