نقش بر آب کردن نقشه های دشمن در سایه ولایت

امام جمعه زیرکوه گفت: وحدت شیعه و اهل سنت، با تبعیت از ولایت تحقق می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مرتضایی نیا  امام جمعه زیرکوه گفت : در جشن هفته وحدت در روستای فندخت زیرکوه گفت : باید شکرگزار نعمت ولایت باشیم و با تبعیت از رهبر، نقشه‌های دشمن برای از بین بردن این رکن را نقش بر آب کنیم.

او ایمان کامل را، گنجاندن سیره پیامبر (ص) در زندگی دانست و گفت: مسئله وحدت شیعه و اهل سنت، عقب نشینی از اعتقادات نیست بلکه احترام به یکدیگر و ایستادگی در مقابل دشمن مشترک است.

امام جمعه زیرکوه گفت با بیان اینکه دشمن مشترک ما آمریکا و اسرائیل است گفت: نفوذ دشمن این روز‌ها از طریق مقدسات است و دشمن می‌کوشد با اجیرکردن افرادی از شیعه و اهل سنت، مسلمانان را به جان هم بیندازد.

مولوی عبدالهی امام جمعه درمیان نیز گفت: پیامبر (ص) با مبعوث شدنش، از چشمان بشر پرده غبار ظلمت را باز کرد و انسانیت را به اوج عزت رساند و بر همه ماست که در اخلاق از ایشان پیروی کنیم.

او افزود: خشونت‌هایی که بنام اسلام انجام می‌شود در قاموس اسلام جایی ندارد و جهان اسلام تنها در سایه وحدت به عزت می‌رسد و با تفرقه، جز ذلت نخواهیم یافت.

فرماندار زیرکوه هم گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب در دو مقوله تقویت تعصب نژادی قومی و ملی گرایی، و تعصبات فرقه‌ای شیعه و اهل سنت شروع به ایجاد تفرقه کرد که تدبیر مدبرانه رهبر انقلاب در نامگذاری هفته وحدت، بسیاری از نقشه‌های دشمنان را با شکست روبرو کرد.

عربشاهی افزود: انقلاب اسلامی در قانون اساسی سیاست کلی خود را بر پایه اتحاد ملل اسلامی قرار داده تا وحدت جهان اسلام را تحقق بخشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، وحدت این است که در مسایل جهان اسلام همسو باشیم و در داخل ملت‌ها سرمایه خود را علیه یکدیگر بکار نبریم.

سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیز شعار "تفرقه بینداز و حکومت کن" را سلاح دشمن برای از بین بردن وحدت جامعه اسلامی دانست و گفت: باید با احترام به یکدیگر و مقدسات شیعه و اهل سنت، در حفظ وحدت بکوشیم.

انتهای پیام/ک

تحقق وحدت شیعه و اهل سنت در سایه ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.